וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התאומות הזהות בעולם" רוצות להרות באותו הזמן מבן הזוג המשותף

31.7.2017 / 9:28

איימי ולוסי היממו את העולם עם הדמיון ביניהן ובעיקר עם העובדה שהן חולקות מיטה עם גבר אחד, וכעת הן הודיעו שהן מעוניינות להכנס להריון ממנו במקביל. ההסבר: "אנחנו חייבות להישאר דומות כל הזמן"

צילום מסך

איימי ולוסי ד'קינק הן תאומות זהות מאוסטרליה שחולקות מעט יותר מאשר אותו מראה החיצוני - הן גם מנהלות מערכות יחסים עם אותו בן זוג. "היו לנו חברים נפרדים בעבר", סיפרו, "אבל הם לא הצליחו להבין את הקירבה שלנו". גם בחדר השינה איימי ולוסי מסרבות להיפרד, ומקיימות יחד יחסי מין עם בן הזוג המשותף, בן בריין. אם כל זה לא מוזר מספיק, כעת התאומות רוצות להיכנס להריון באותו הזמן, שתיהן מבן, כי הן "חייבות להישאר דומות כל הזמן".

עוד בנושא

התאומות המנותחות שחולקות מיטה עם גבר אחד - מתחרטות על הכול
היעד החדש של התאומות שחולקות בן זוג: שדיים זהים לחלוטין

התאומות כבר הוכיחו בעבר שהן מוכנות לעשות הרבה כדי לתחזק את הדמיון ביניהן. הן אוכלות את אותו האוכל באותה הכמות ועורכות אימוני כושר באותה רמה בדיוק. בעשור האחרון הן הוציאו כמעט רבע מיליון דולר על ניתוחים פלסטיים כדי לוודא שייראו בדיוק אותו דבר. כנראה שזה עבד, כי כאשר הן השתתפו בשעשועון ביפן אפילו רובוט לא הצליח להבדיל ביניהן, מה שהעניק להן את תואר "התאומות הזהות ביותר בעולם".

השתיים העלו סרטון לערוץ היוטיוב שלהן ובישרו על הכוונות שלהן. "תתארו לכם שניכנס להריון במקביל", אמרה אנה בסרטון, "אנחנו כבר עכשיו מקבלות מחזור באותו זמן בדיוק, אנחנו מתואמות אחת עם השנייה". לוסי הוסיפה: "אנחנו רוצות לחוות את ההריון ביחד ושהמראה שלנו יישאר בדיוק אותו הדבר". האחיות, שהביעו בעבר את רצונן להתחתן ביחד עם בן, ביקשו עצות מהגולשים. "אנחנו מבינות שהטבע עושה את שלו ושאי אפשר לשלוט בדברים הללו", אמרה לוסי.

אנה ולוסי סיפרו כי הן שוקלות להיעזר בהפרייה מלאכותית, או באם פונדקאית, כדי שיוכלו להפוך לאמהות באותו זמן. "אני יודעת שהרבה אנשים חושבים לעצמם 'מה לעזאזל הן חושבות?'", הודתה אנה, "אבל אלה הגוף והחיים שלנו ואנשים יצטרכו פשוט לכבד את הבחירות שלנו". שאלה אחת בכל זאת נשארה פתוחה: אם התאומות ישיגו את מבוקשן, מה תהיה הקירבה בין שני התינוקות? "מישהו אמר לי שהם יהו בני דודים", אמרה לוסי. שיהיה להן בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully