וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות המנותחות שחולקות מיטה עם גבר אחד - מתחרטות על הכול

26.1.2017 / 12:45

"התאומות הזהות ביותר בעולם" מתחרטות על שלל הניתוחים הפלסטיים שעברו ורוצות לחזור למראה הטבעי שלהן. האם זה אומר שהן גם ייפרדו מהגבר אליו התארסו ממש לאחרונה?

אנס ולוסי, התאומות המנותחות הזהות בעולם עונות על שאלות/ANNA AND LUCY - Youtube

לא ראינו את זה קורה. כבר תקופה ארוכה שאנחנו עוקבים באדיקות אחר התאומות ד'קינוק, שזכו בתואר "התאומות הזהות ביותר בעולם" אחרי שעברו ניתוחים בעלות של כ-280 אלף דולרים שהפכו אותן לזהות עד טירוף - ובשבוע שעבר הן יצאו בהודעה דרמטית - לפיה הן מתחרטות על הכול ורוצות לחזור למראה הטבעי שלהן. שוק! האם בין התאומות עבר חתול שחור או שהאסימון סוף סוף נפל והן הבינו שהן עושות צחוק מעצמן?

בפעם האחרונה שדיווחנו לכם מה שלום התאומות לוסי ואנה ד'קינוק, הן בדיוק הודיעו שהן מאורסות לבחיר ליבן מזה 5 שנים, החשמלאי בר המזל, בן. רק שבועיים עברו מאז ההודעה הדרמטית ההיא, והן סיפרו בראיון ל"ניו מדיה" שהן רוצות לחזור למראה הקודם שלהן, "אנחנו מתביישות במה שעשינו לעצמנו", סיפרה לוסי, "מה שחשבנו שהיה יפה לנו פעם, נראה לנו מאוד מכוער היום".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מברוק: התאומות המנותחות הזהות בעולם מאורסות - לאותו גבר

לכתבה המלאה

התאומות בנות ה-30 מפרת', אוסטרליה, אובחנו בהפרעת גוף דיסמורפית שהסובלים ממנה מוטרדים בצורה מופרזת ממאפיינים בהופעתם החיצונית שהם תופסים כפגמים. הן נוטלות תרופות נגד דיכאון ומנסות לתקן את המצב ולחזור למראה המקורי שלהן. את הניתוחים המתוכננים הן כבר ביטלו, אך לא ויתרו על טיפולי היופי הקבועים שלהן. "אנחנו מחפשות פגמים אחת אצל השנייה כל הזמן", סיפרה לוסי ונתנה לדוגמא מקרה בו סירבו השתיים לצאת מהבית רק כי לאחת מהן גדל פצעון על הפנים. היום הן מבינות שהרצון להיות זהות עשה להן רק רע, "אנחנו מבינות את הבעיה שלנו ומקבלות אותה בחיבוק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזרה למראה הטבעי? ככה הן נראו לפני הניתוחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחיות מעודדות נשים שלא אוהבת את המראה שלהן להתייעץ עם ההורים או רופא לפני שהן מקבלות החלטות מרחיקות לכת. למרות שהן רוצות לנסות להתרחק קצת אחת מהשנייה, את תהליך השינוי הן יאלצו לעבור ביחד. להזכירכן, התאומות עברו ניפוח שפתיים, הוספת גבות וריסים מזויפים ולאחרונה גם הגדילו את החזה שלהן למידת דאבל די במסגרת תכנית טלוויזיה ששודרה בערוץ E!. הן גם עדיין עושות הכול ביחד: אוכלות, מתקלחות, מתלבשות, יוצאות לשופינג ומבלות וכן - גם חולקות את אותו הגבר וישנות באותו החדר. בן זוגן, בן, התלוצץ בעבר שהוא יכול לקרוא רומן שלם בזמן שהן עוברות טיפול יופי. עכשיו הוא ייאלץ להתמודד עם חזרתן למקורות. אנחנו כבר מתים לראות איך הן יראו אחרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully