וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות המנותחות חושפות סודות מחייהן עם בן הזוג המשותף

11.7.2016 / 9:30

לוסי ואנה ד'קינוק הן "התאומות הזהות בעולם" ועברו ניתוחים פלסטיים בשווי 30 אלף דולר כדי לזכות בתואר המפוקפק. לאחר שחשפו שהן חולקות מיטה ובן זוג, השתיים החליטו לענות לשאלות הגולשים בנוגע לחיי היום יום שלהן. "אף פעם לא נפרדנו ליותר משעה"

אנס ולוסי, התאומות המנותחות הזהות בעולם עונות על שאלות/ANNA AND LUCY - Youtube

התאומות האלה הפכו למפורסמות סוג ב' לאחר שחשפו כי הן ישנות באותה מיטה, חולקות בן זוג ולא מתרחקות אחת מהשניה ליותר מכמה מטרים בודדים. כעת "התאומות הזהות ביותר בעולם" אנה ולוסי ד'קינוק, בנות 30 מאוסטרליה, חשפו בפני הגולשים את חיי היום-יום המופרעים שלהן. בשיחה ביוטיוב הן גם דאגו להבהיר את כל הפרטים בנוגע לניתוחים הפלסטיים שעברו.

"הדבר היחיד שניתחנו הוא השדיים שלנו", הן אומרות ומוסיפות שכדי להגיע למידת הדאבל די שלהן הן שילמו 15 אלף דולר כל אחת. כמו כן הן עוברות טיפולים קוסמטיים בפנים באופן קבוע, מתעמלות מדי יום וקונות בגד חדש בכל שבוע. "אנחנו אוהבות להצטלם, אוהבות אופנה, אוהבות שהעור שלנו יהיה טוב ואוהבות לקנות שמלה בכל שבוע", סיפרו השתיים.

בהמשך אנה ולוסי שיתפו במערכת היחסים שלהן עם החשמלאי בן ביירן, איתו הן נמצאות בקשר כבר ארבע שנים. הן עדיין לא מתכוונות להינשא או ללדת, אך לא פוסלות אפשרות ש"בן יתחתן עם שתינו".

מוכנים? הנה הראיון המלא

"אם היא תיכנס להריון אני אצטרך להרות גם כי אנחנו רוצות לחוות את זה ביחד. אנחנו בלתי נפרדות ואני מרגישה שאני לא קיימת בלי אחותי. אלה החיים שלנו וכך אנחנו אוהבות אותם", אמרה אחת מהן (לא באמת משנה מי).

גם בקשר לדיאטה ופעילות גופנית יש לתאומות ד'קינוק כללים נוקשים. "אם היא עושה סקוואט אז גם אני צריכה לעשות ואם היא הולכת 10 מטרים גם אני צריכה. אנחנו צריכות לשרוף אותו מספר קלוריות", הן אומרות. "אם היא אוכלת שני צ'יפסים גם אני אוכל שניים. זה לא קל לפני ארוחות, כי צריך שהצלחות שלנו יהיו זהות".

עוד באותו נושא

היעד החדש של התאומות שחולקות בן זוג: שדיים זהים לחלוטין

לכתבה המלאה
התאומות לוסי ואנה ד'קינוק שחולקות בן זוג. מגזין woman's day, צילום מסך
טוב טעם - האחיות ובן הזוג/צילום מסך, מגזין woman's day

כמו כן השתיים הציגו בפני הגולשים את אימן שחיה איתן ועם בן זוגן באותו בית. לדבריה לא מטרידה אותה העובדה שלשתיים יש חבר משותף. "אני לא חושבת על זה, זה יפה בעיני" היא אמרה. בעקבות שאלה של גולש סקרן התאומות הדגישו כי הן לעולם לא יגורו בנפרד. "אנחנו מתכוונות להזדקן ביחד. אם היא הולכת לשירותים אני הולכת לשירותים ואם היא הולכת להתקלח גם אני הולכת להתקלח. אנחנו לא מבלות אפילו שעה בנפרד".

לוסי ואנה משתפות כי לפני בן היו לשתיהן בני זוג נפרדים, אך הם לא הצליחו לקבל ולבין את מערכת היחסים ההדוקה בין השתיים. "הקרבה בינינו הפריעה להם. אבל מצאנו את בן ואנחנו הרבה יותר מאושרות. נורמלי זה משעמם. אני לא מקנאה באחותי בכלל, אם היא מנשקת את בן אני יודעת שהוא ינשק אותי מיד אחר כך", אמרה לוסי, או אנה. אנחנו לא באמת יודעים.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully