וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות שחולקות בן זוג פותחות ערוץ שאסור לכם לפספס

8.12.2015 / 9:03

התאומות האוסטרליות הזהות ביותר בעולם, אנה ולוסי ד'קינוק, כבשו את הטלוויזיה היפנית וכעת הן משיקות עמוד יוטיוב חדש שיעניק הצצה מיוחדת לעולמן העשיר והמצ'וגע. ראינו ויצאנו מזועזעים

יוטיוב

התאומות האוסטרליות, אנה ולוסי ד'קינוק בנות ה-29 מפרת', הצליחו לעורר סערה ברשת לאור הדימיון המטורף ביניהן - והמראה הלא טבעי שהן יצרו לעצמן. הן עברו שלל ניתוחים פלסטיים בעלות משוערת של כ-250 אלף דולר, קטפו את תואר "התאומות הזהות ביותר בעולם" - ומאז שהן זוכרות את עצמן הן עושות הכל ביחד - כולל לחלוק בן זוג. עכשיו הן גם פותחות ערוץ יוטיוב חדש שצפוי לתת לאוהדים שלהן הצצה קרובה יותר לחייהן המשוגעים והמאוד לא נורמטיבים. הערוץ כולל בין היתר ריקוד פרובוקטיבי של הבנות בבית מלון, החלקה על הקרח ואפילו סרטון אנימציה מוזר שלהן במיטה.

לוסי ואנה ד'קינוק. צילום מסך פייסבוק, צילום מסך
התאומות לוסי ואנה ד'קינוק/צילום מסך, צילום מסך פייסבוק

מוקדם יותר השנה, התאומות עלו לכותרות כשקטפו את תואר "התאומות הזהות ביותר בעולם" בתחרות מיוחדת שנערכה ביפן, אז הן סיפרו על הקשר המיוחד שלהן ועל העובדה שהן עושות הכל ביחד: הן ישנות באותו חדר, אוכלות את אותו אוכל, עוברות את אותם ניתוחים פלסטיים ומקיימות יחסי מין עם אותו בן זוג. כן, אתם שומעים נכון: התאומות מספרות שהן ניסו בעבר לצאת עם בני זוג שונים - אבל מאחר שהן כל הזמן ביחד, הן הבינו שהן חייבות להיסגר על אחד. בן בירן, מכונאי בן 32, הוא "בר המזל" שזכה לבלות את חייו לצד שתי האחיות -ולטענתן, כל הגברים מקנאים בו על זה.

עוד באותו נושא

הכירו את התאומות הזהות בעולם שחולקות הכל (גם בן זוג)

לכתבה המלאה
התאומות לוסי ואנה ד'קינוק שחולקות בן זוג. מגזין woman's day, צילום מסך
האם זה הגבר המאושר בעולם?/צילום מסך, מגזין woman's day

אחרי שהבנות זכו לפרסום בטלוויזיה היפנית - כעת הן מתכננות לכבוש את השוק האמריקאי ומקוות שערוץ היוטיוב החדש שלהן יצליח להביא להן עוד צופים נלהבים. "אנשים מרותקים מהדרך שבה אנחנו חיות את החיים שלנו. אנחנו מיוחדות", סיפרה אנה בסרטון האחרון שפורסם ביוטיוב. עבור כל אותם "מרותקים", ערוץ היוטיוב מבטיח עדכונים שותפים על הרפתקאות התאומות ד'קינוק - והנה כבר בשבוע הראשון עלו לערוץ תשעה סרטונים שמספקים את הסחורה.

אחד הסרטונים הבולטים בערוץ שלהן הוא דווקא סרטון האנימציה בן שתי הדקות המציג את בן הזוג שלהן כעבד - שמכין עבורן קפה ומבצע שכיבות שמיכה כשהן יושבות על הגב שלו. מוזר בהחלט.

הרצון של התאומות לשמור על דמיון מוגזם ביניהן מונע מהן לעשות פעולות בסיסיות כמו לאכול ולהתאמן. "כשאחת מפסיקה לאכול, השניה תפסיק מיד אחריה כיוון שאנחנו רוצות לשמור על משקל זהה וצורת גוף אחידה", הן מסבירות. השתיים, שנולדו בהפרש של דקה, מתגוררות עם אמן ובן זוגן ומודות שגם ביניהן יש לעיתים חיכוכים, "אנחנו לא נפרדות. אני מרגישה כל מה שהיא עוברת. כשאנחנו ברופא שיניים, אני מרגישה את הכאב שלה", מספרת אנה ל-DailyNews, "אנחנו רבות על דברים קטנים ולא נותנות לזה להפריע לנו. זה טבעי לריב. אנחנו החברות הכי טובות ואנחנו לא רוצות לאבד אחת את השניה". תעקבו אחריהן ביוטיוב?

לוסי ואנה ד'קינוק. צילום מסך פייסבוק, צילום מסך
עושות הכל ביחד, גם ניתוחים פלסטיים/צילום מסך, צילום מסך פייסבוק
לוסי ואנה ד'קינוק. צילום מסך פייסבוק, צילום מסך
וואי, הן היו פעם נורמליות!/צילום מסך, צילום מסך פייסבוק

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully