וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפשה את הכפילה שלה בכל העולם - ומצאה שלוש כאלה

24.11.2015 / 9:41

ניאם גיניי בת ה-26 חיפשה אחר הכפילה שלה בכל העולם - ומצאה לא אחת - אלא שלוש כפילות שדומות לה שתי טיפות מים. עכשיו היא מחפשת אחר 4 כפילות נוספות כדי להוכיח את התיאוריה שלכל אדם בעולם יש 7 אנשים שדומים לו

חיפשה את הכפילה שלה בכל העולם - ומצאה שלוש נשים שזהות לה/Twin Strangers

כל מי שאמר לכם ש"כמוכם אין עוד אף אחד" וש"אם לא הייתם, היו צריכים להמציא אתכם" - טעה והטעה. התיאוריה אומרת שלכל אדם יש לפחות שבעה כפילים על פני כדור הארץ - אותם ספק אם אי פעם יפגוש. הו, בדיוק בגלל שאין פספוס גדול יותר מלהכיר את האדם שאתה הכי אוהב בעולם (את עצמך) - ניאם גיניי בת ה-26, מדבלין, אירלנד, החליטה לצאת בחיפושים אחרי כל הכפילות שלה והעלתה פרויקט אינטרנטי מיוחד בשם "תאומים זרים", שמטרתו לעזור לכפילים מרחבי העולם למצוא זה את זה. נשמע קריפי לגמרי.

ניאם, סטודנטנית ומנחת טלוויזיה במקצועה, הייתה בטוחה שהיא הולכת למצוא את הכפילה שלה - ובסוף מצאה לא אחת ולא שתיים, אלא שלוש כאלה. כעת, על פי התיאוריה, נותר לה למצוא עוד ארבע.

הכירו את הכפילות

הכפילה הראשונה: קארן בראניגן

עוד באותו נושא

צפו: הכפילה הכי טובה של קים קרדשיאן היא בכלל גבר

לכתבה המלאה
ניאם גיניי והכפילה שלה קארן בראניגן. Twin Strangers, אתר רשמי
ניאם משמאל וקארן מימין/אתר רשמי, Twin Strangers

את הכפילה הראשונה שלה, קארן בראניגן, מצאה ניאם באפריל האחרון. "הייתי לחוצה מאוד לקראת הפגישה איתה", סיפרה ניאם לחדשות DailyNews, "בהיתי בה בלי סוף. לא הצלחתי לעכל את זה. תוך כדי השיחה שלנו, אמרתי לעצמי בקול 'אלוהים ישמור, זה הפרצוף שלי'. אני לא זוכרת כמה פעמים אמרתי את המילים 'זה כל כך מפחיד'. לא הצלחתי להירגע. זה היה מטורף".

ניאם מצאה את קארן דרך הפרויקט שלה "תאומים זרים" - שעלה בהתחלה בפייסבוק ובעקבות הביקוש הפך לאתר מצליח. היא מספרת שקארן הייתה אפילו יותר לחוצה ממנה, "צריך לזכור שזו הייתה חוויה אפילו יותר הזויה עבורה מאשר עבורי. אני המוזרה שיצרה קשר עם קארן וביקשה ממנה להיפגש". לקארן, שכעת נמצאת בין עבודות, יש חמש אחיות ואח אחד - והיא דומה הרבה יותר לניאם מאשר לכל אחד מהם. מאז השתיים נפגשו, הן שומרות על קשר בפייסבוק וניאם מעדכנת אותה בהתקדמות החיפושים שלה אחר כפילות נוספות. קארן פרסמה תמונה של שתיהן בפייסבוק וזכתה להמון תגובות מפרגנות - מה שרק הגביר את נחישותה לחפש אחר שש הכפילות הנותרות.

הכפילה השנייה: לואיסה גיזארדי

ניאם גיניי והכפילה שלה לואיסה גיזארדי. Twin Strangers, אתר רשמי
ניאם משמאל ולואיסה מימין/אתר רשמי, Twin Strangers

ביוני, כמה שבועות לאחר שמצאה את הכפילה הראשונה שלה, היא מצאה את השנייה - לואיסה גיזארדי - בגנואה, איטליה. ניאם המריאה לאיטליה כדי לפגוש את לואיסה ואת חבריה ומשפחתה, ותיעדה את המפגש המרגש בווידאו. כשהשתיים נפגשו, אפילו אמא של לואיסה אמרה שהיה לה מאוד קשה להבדיל ביניהן, "ממרחק חשבתי שניאם היא לואיסה".

"לא רק שאנחנו נראות אותו דבר, יש לנו את אותה נשמה", אמרה לואיסה, שעובדת בבית מלון, "אנחנו כמו נשמות תאומות". ניאם הוסיפה: "אני באמת חושבת שמצאתי עוד חברה לכל החיים ושאלוהים יעזור לכל הכפילות שאמצא בהמשך, כי הן לעולם לא יפטרו ממני" (היא צוחקת).

הכפילה השלישית: איירין אדמס

ניאם גיניי והכפילה שלה איירין אדאמס. Twin Strangers, אתר רשמי
ניאם מימין ואיירין משמאל/אתר רשמי, Twin Strangers

אוקיי, זה כבר מוגזם. ממש לאחרונה מצאה ניאם את הכפילה השלישית(!) שלה: איירין אדמס. גם היא מתברר בת 26 ומתגוררת באירלנד, לא רחוק מניאם. "יצאתי לקניות וילדה מבית הספר שלא דיברתי איתה שנים סיפרה לי על פרויקט הכפילים ועל זו שמחפשת אחר 7 הכפילות שלה - ושאני אחת מהן", סיפרה איירין, "לא שמעתי על הפרויקט הזה בעבר אז כשחזרתי הביתה מתוך סקרנות חיפשתי אחריה. מהר מאוד קיבלתי הצעת חברות בפייסבוק מניאם וסיקרן אותי להיפגש איתה".

ניאם נסעה לביתה של איירין בסליגו, שבחוף המערבי של אירלנד, ואחרי המפגש הבינה שהן לא רק דומות במראה החיצוני - אלא גם באופי. "אנחנו מאוד דומות וזה לא מתבטא רק בדמיון הפיזי בינינו. אנחנו חולקות אותו הומור סרקסטי, אנחנו משתמשות באוצר מילים דומה, יש לנו גישה הרפתקנית דומה לחיים. יכולנו להיות אחיות", סיפה ניאם, "לפני הפגישה עם איירין הייתי מאוד מתוחה. זה היה מורט עצבים בדיוק כמו בפעם הראשונה. גם בפעם השלישית עולות לך בראש מחשבות ושאלות כמו 'האם היא באמת נראית כמוני? האם היא חושבת שאני נראית כמוה? איך היא? היא נחמדה? אחרי זה, במפגש עם הכפילה, את מרגישה צורך לשלוט על עצמך ועם זאת רצון עז לשאול אותה מיליון ואחת שאלות כדי לבחון אם היא דומה לך בעוד דברים".

ניאם גיניי והכפילה שלה איירין אדאמס. Twin Strangers, אתר רשמי
ניאם מימין ואיירין משמאל/אתר רשמי, Twin Strangers

בואו לחפש את הכפיל שלכם

עכשיו, אחרי שניאם פגשה את שלושת "אחיותיה" הזהות , היא עוזרת לאחרים למצוא את הכפילים שלהם בעזרת האתר שלה. הוא מציע לגולשים להעלות תמונה שלהם ולבצע "זיהוי פנים" כדי לנסות למצוא התאמה עם תמונות שהעלו גולשים אחרים. "יש אלמנט של סקרנות אנושית בזה", טוענת ניאם, "אתם מסוגלים לדמיין לעצמכם איזה הזוי זה למצוא מישהו שנראה בדיוק כמוכם?".

"הדף שלנו בפייסבוק (שיש לו עכשיו יותר מ-360 אלף עוקבים) לא מצליח להתמודד עם הביקוש ולכן החלטנו להקים אתר שבו אנשים יוכלו לחפש וליצור קשר עם הכפילים שלהם מסביב לעולם. יש לנו יותר מ-800 אלף משתמשים באתר ותאומים זרים מתקשרים אחד עם השני דרכו בכל יום".

לסיכום, סיפרה ניאם שזו הייתה ממש "חוויה סוריאליסטית" בשבילה למצוא את הכפילות שלה ושהיא מתכוונת להמשיך בחיפושים עד שתמצא את 7 הכפילות. "בשבילי זה היה מסע מדהים, ואני לא באמת יודעת מתי והיכן הוא יסתיים. התחלתי את המסע הזה בעקבות התיאוריה שלכל אדם יש שבעה כפילים ורציתי להפוך את התיאוריה למציאות. מצאתי 3 נשים מדהימות שמעולם לא ידעתי שקיימות, והייתה לי הזדמנות חד פעמית לבדוק האם החיים שלנו דומים או שונים. אני בטוחה שאם אהיה מספיק מחויבת למטרה, אצליח למצוא את כל ה-7. זה יהיה הדבר הכי מדהים, מפחיד, הזוי ומטורף בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully