וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתרה את הכפילה של באינסטגרם - והבהילה אותה

18.8.2015 / 11:43

אמנדה פישר מצאה את הכפילה שלה ברשת - וביקשה מגולשי Imgur שיעזרו לה לאתר אותה. אחרי כמה ימים של חיפושים אינטנסיביים - ורגע לפני שחשבה כבר לוותר - הכפילה נמצאה אך הגיבה בבהלה

קרדיט וידאו – צילום חובבים, פייסבוק. עריכה: יאיר דניאל

הכירו את אמנדה פישר בת ה-23, תושבת פריסקו, טקסס, שמצאה לאחרונה את הכפילה שלה - אחרי שחבר שלה הסב את תשומת לבה לתמונה שלה באינסטגרם. בהתחלה היא חשבה שהוא מגזים, "אמרו לי כמה פעמים שאני נראית כמו זואי דשנל או קייטי פרי, אז חשבתי שהוא בטח מתכוון למישהי שקצת דומה לי", סיפרה פישר לחדשות BuzzFeed, "אבל אז כשראיתי את התמונה, פשוט לא האמנתי למראה עיניי. הייתי בהלם".

זאת אמנדה

אמנדה פישר. Facebook, צילום מסך
קרדיט : Facebook/צילום מסך, Facebook

וזאת הכפילה שלה

אמנדה פישר והכפילה שלה מרדית' פונד. Facebook, צילום מסך
קרדיט : Facebook/צילום מסך, Facebook

אחרי שהתחרפנה לגמרי מהתגלית ובדקה עם הוריה שלא מדובר באחותה התאומה - החליטה פישר שהיא חייבת לדבר עם הכפילה שלה. היא ניסתה להגיע אליה דרך האינסטגרם וכשלא הצליחה, החליטה לבקש עזרה מחבריה ברשת ופרסמה תמונה שלה לצד תמונה של הכפילה שלה באתר שיתוף התמונות Imgur, בתקווה שמישהו שם מכיר את הכפילה ויוכל להפנות אותה אליה.

"חשבתי שזה יהיה מגניב לדבר איתה ולראות מה היא חושבת על כל העניין", היא סיפרה, "לא כל יום אתה זוכה לדבר עם מישהו שנראה בדיוק כמוך". אלפי גולשים הגיבו לתמונה בתדהמה, היו כמה שלא האמינו לסיפורה של פישר וטענו שהיא זייפה את תמונת הכפילה שלה בפוטושופ, והיו גם כאלה שטענו שהן לא דומות בכלל.

אמא של אמנדה פישר ומרדית' פונד. Facebook, צילום מסך
דומות או לא? אמנדה משמאל, הכפילה מימין/צילום מסך, Facebook
אמנדה פישר מצאה את הכפילה שלה מרד'ית פונד. Imgur, צילום מסך
שתי טיפות פוטושופ: יש מי שטוען שפישר זייפה את התמונה. מאמינים?/צילום מסך, Imgur

אחרי ימים ארוכים של חיפושים, פישר עלתה על קצה חוט כשמשתמשת Imgur פנתה אליה וטענה שהיא מכירה את הבחורה בגלל ששתיהן הולכות לאותו מעצב שיער - וששמה הוא מרדית' פונד. דרך שמה היא איתרה אותה בפייסבוק ואז סוף כל סוף הן שוחחו.

פישר לא לגמרי יודעת איך פונד, בת ה-22, הגיבה ברגע שגילתה שיש לה כפילה - אך לטענתה היא נשמעה מאוד מבוהלת ומבולבלת. פישר טוענת שפונד דומה גם לאמא שלה, "יש לנו אף שונה. לפונד יש את האף של אמא שלי. היא יותר דומה אליה מאשר אליי". "קראתי באיזה מקום שלכל אחד יש לפחות שישה או שבעה כפילים בעולם", היא מוסיפה, "אני מקווה שביום מן הימים נוכל גם להיפגש".

אמא של אמנדה פישר ומרדית' פונד. Facebook, צילום מסך
פונד דומה גם לאמא של פישר. בטוח שהיא לא הבת שלה?/צילום מסך, Facebook
אמנדה פישר והכפילה שלה מרדית' פונד. Imgur, צילום מסך
בזכות הרשת הצליחה למצוא את הכפילה שלה/צילום מסך, Imgur

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully