וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד החדש של התאומות שחולקות בן זוג: שדיים זהים לחלוטין

20.6.2016 / 7:56

לוסי ואנה ד'קינוק, התאומות הזהות ביותר בעולם (הודות לניתוחים פלסטים) החליטו שלא מספיק שיש להן חבר משותף, גם החזה שלהם צריך להיראות אותו הדבר. כמובן שאת המסע למטרה הנחשקת הן עושות בתוכנית טלוויזיה

BOTCHED

אנה ולוסי ד'קינוק הדהימו את העולם לפני כשנה אחרי שהודו שהן חולקות הכול - מבגדים ומיטה ועד בן זוג. עכשיו התאומות האוסטרליות בנות ה-30 החליטו שהן רוצות שגם השדיים שלהן יהיו זהים לחלוטין ולצורך כך ישתתפו בתוכנית טלוויזיה שתעקוב אחרי שרשרת הניתוחים שיאלצו לעבור.

השתיים כבר הוציאו למעלה מ-250,000 דולרים על טיפולים קוסמטיים כדי להיראות אותו הדבר, כולל ניפוח שפתיים, שתלים בחזה וגבות מזויפות. בסרטון בפייסבוק הן חשפו כי יופיעו בשבוע הקרוב בריאליטי ניתוחים מפורסם בערוץ E, שם ינסו לשכנע את המנתח הספקן בפנטזיה שלהן.

"תמיד היינו זהות אבל אנחנו רוצות לחוות את הכל ביחד", הסבירה לוסי את רצונן להפוך לתאומות הזהות ביותר בעולם. "אני מרגישה שאני לא קיימת אם אחותי לא בסביבה, אתם יכולים לחשוב מה שתרצו אבל זאת הדרך שאנחנו רוצות לחיות את חיינו".

השתיים יוצאות כבר ארבע שנים עם בן ביירן, חשמלאי בן 32, ולטענתן הן גם רוצות להיכנס להריון ביחד כי "הגוף שלהן צריך להישאר זהה".

הפרק עם התאומות ישודר גם בישראל - בשבת הבאה, 2/7 , 16:00 בערוץ !E

עוד באותו נושא

התאומות שמכורות לניתוחים פלסטיים ורוצות להיות בובות

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully