וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושות התאומות שהפך אותן ללהיט עם 15 מיליון עוקבים?

עודכן לאחרונה: 30.7.2020 / 16:48

טגאן וסמנתה, 23, פרצו לתודעה בעקבות ריקוד בלתי נשכח שביצעו ב"גוט טאלנט" האוסטרלי ב-2013. מאז הן הפכו לתופעה של ממש עם מיליוני עוקבים ביוטיוב ובאינסטגרם. וגם: הרגע שכמעט הרס לטגאן את הקריירה

The Rybka Twins

השמות טגאן וסמנתה רייבקה בוודאי לא יגידו לכם יותר מידי. אלא שזוג התאומות האוסטרליות בנות ה-23 הן אושיות של ממש עם מעל 15 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. שתי הרקדניות התאומות, שידועות בזכות הגמישות, הכישורים האקרובטיים והכריזמה שלהן, פרצו בגדול לתודעה לפני מספר שנים אחרי הופעה בלתי נשכחת ב"גוט טאלנט" האוסטרלי ב-2013.

למרות שהשתיים לא זכו בתחרות, הן ניצלו את ההזדמנות שניתנה להן ונתנו ביצוע שזכה למעל 19 מיליון צפיות ביוטיוב - מספר שהפך אותן ללהיט מיידי. בעצת המפיקים והמקורבים שלהן, הן פתחו עמוד אינסטגרם שצבר מספר אדיר של עוקבים וסחף מעריצים. נכון לעכשיו, יש לשתיים 6 מיליון מנויים לערוץ היוטיוב, מעל 8 מיליון עוקבים ב-Tiktok ומעל למיליון עוקבים באינסטגרם.

השמות טגאן וסמנתה רייבקה בוודאי לא יגידו לכם יותר מידי.
אלא שזוג התאומות האוסטרליות בנות ה-23 הן אושיות של ממש עם מעל 15 מיליון עוקבים.
נכון לעכשיו, יש לשתיים 6 מיליון מנויים לערוץ היוטיוב, מעל 8 מיליון עוקבים ב-Tiktok ומעל למיליון עוקבים באינסטגרם.

לינק

שורה 1
שורה 2
שורה 3

זו ההופעה שהפכה אותן לכוכבות

טגאן טוענת שהן משכו עוד יותר תשומת לב אחרי שהחלו להעלות תמונות שלהן מופיעות ומתחממות וגם בזמן טיולים. "בהתחלה היו לנו איזה 11 לייקים ופתאום קיבלנו אלפי לייקים על כל פוסט. לא הבנו מה קורה כאן", סיפרה טגאן. "המספרים רק הולכים וגדלים וזה מטורף לחשוב כמה אנשים עוקבים אחרינו ונהנים מהסרטונים שלנו", סיפרה סמנתה.

אלא שלא הכול תמיד היה כל כך ורוד מהתחלה. כשהיתה בת 15, טגאן עברה צילום רנטגן שבו התגלה לה גידול שפיר ברגלה ומומחים חשבו שהיא תצטרך להפסיק לרקוד ולהתאמן לתמיד. טגאן סיפרה שהיא חשה בכאבים אך התעלמה מהם בתקווה שהם יחלפו. אחרי שהכאבים נמשכו היא נפגשה עם רופא שאמר לה שזו חבורה שכדי להיפטר ממנה היא תצטרך להפסיק לרקוד לגמרי. אלא שחוות דעת נוספת אישרה שהיא יכולה להמשיך לרקוד, רק צריכה להאט את הקצב.

לאחר מכן אובחן שיש לה ציסטה בעצמות. היא עברה ניתוח להסיר אותו ונעזרה חודשיים בקביים כדי ללכת. למרות הקושי הגדול, טגאן חזרה לפעילות רגילה. "זו היתה התקופה הכי מפחידה בחיים שלי. זה לימד אותי לקח שאף פעם אסור לוותר, אפילו כשזה נראה בלתי אפשרי".

כל מה שצריך לדעת על התאומות

  • איזה כיף זה להיות תאומות זה ממש חשוב
  • אנחנו בטוחים שהן יגיעו רחוק בחיים בזכות ההצלחה הזו
  • חשוב מאוד לשמור על יחסים טובים בין אחיות
  • מעניין כמה כסף הצליחו התאומות להרוויח בזכות הפרסום הזה
  • אתם חושבים שגם אתם יכולים? נראה אתכם
  • כל הפרטים על התאומות אפשר ורצוי גם לחפש בויקיפדיה , שם אפשר לקבל מידע נוסף שאולי אנחנו לא מצאנו וזה יכול להיות מאוד מאוד מעניין

עוד בולטים לבדיקה

  • ההופעה של אמדורסקי בלטה בבוטות ובישירות שלה. השמיים לא נפלו עליו, אולי להיפך
  • הוא מצא את עצמו לפתע בחזית של השיחה הרלוונטית ביותר במדינה, כמוביל דעת קהל וכאיש משפיע הרבה יותר משהיה על כס השיפוט של "הכוכב הבא".
  • יותר חשוב, הוא התחבר מחדש לתפקיד החברתי של אנשי תרבות - התפקיד שהפך את המוזיקה הפופולרית מבידור לפסקול של תהליכי מפתח בארץ ובעולם - ושימש קול משמעותי לאחרים (הניצנים הראשונים, דרך אגב, היו כבר ב"מגדלים", שירו מ-2016, שמילותיו נשמעות היום רלוונטיות מאי פעם).
  • אחריו הסכר נפרץ, ואמנים נוספים הצטרפו לקלחת. הסאגה של מוקי לא מעניינת בפני עצמה.
  • הוא הגיע להפגין ולדבריו נבהל מעוצמות המחאה וחתך, ובשיחה עם מהדורת השבת התפתל כדי לתאר איך הוא גם ממש משוכנע שנתניהו צריך ללכת הביתה וגם מרגיש לא נוח עם קריאות ברוח "ביבי הביתה".
  • העניין הוא שמוקי, אמן בועט לשעבר וסמל בורגני בהווה, נשאל בפריים טיים על אירועי השעה כעניין חדשותי ולא רכילותי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully