וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ: "אם בשדרות לא יהיה שקט - גם בעזה לא יהיה שקט"

16.8.2020 / 9:58

שר הביטחון קיים הערכת מצב עם הרמטכ"ל בעקבות המתיחות בדרום. הוא הזהיר כי צה"ל יגיב בעוצמה עד השבת השקט לאזור, ותקף את חמאס: "שורפים את הענף שעליו תושבי רצועת עזה יושבים ופוגעים ביכולתם לחיות בכבוד ובביטחון"

בווידאו: רקטה התפוצצה בחצר בית בשדרות/צילום: דוברות משטרה ישראל, סדי בוהדנה, תיעוד מבצעי מכבי אש ושי מכלוף

שר הביטחון בני גנץ הזהיר הבוקר (ראשון) כי "אם בשדרות לא יהיה שקט - גם בעזה לא יהיה שקט". בעקבות התפוצצות הרקטה בחצר בית בשדרות ושיגורי בלוני התבערה הדגיש גנץ כי "צה"ל יגיב בעוצמה עד השבת השקט לדרום".

בהמשך למתיחות בדרום קיים שר הביטחון הערכת מצב בהשתתפות הרמטכ"ל אביב כוכבי. "על כל בלון או רקטה שינחתו בישראל ויפרו את ריבונותה רשומה כתובת אחת - חמאס. בשיגור הרקטות והבלונים ראשי החמאס שורפים את הענף שעליו תושבי רצועת עזה יושבים ופוגעים ביכולתם לחיות בכבוד ובביטחון. צה"ל יגיב בעוצמה על כל הפרת ריבונות עד להשבת השקט המוחלט בדרום. אם בשדרות לא יהיה שקט גם בעזה לא יהיה שקט", אמר גנץ בתום הערכת המצב.

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ במהלך פגשיתו עם הרמטכ"ל רא״ל אביב כוכבי בקריה בתל אביב 17 במאי 2020. אריאל חרמוני, אתר רשמי
"על כל בלון או רקטה רשומה כתובת אחת - חמאס". גנץ וכוכבי/אתר רשמי, אריאל חרמוני

מוקדם יותר הבוקר הורה גנץ על סגירת מרחב הדיג ברצועת עזה עד להודעה חדשה. זאת לאחר שרקטה ששוגרה מרצועת עזה התפוצצה הלילה בחצר בית בשדרות. בעקבות הנפילה, גבר בן 58 נפגע באורח קל משברי זכוכיות ושתי נשים נוספות נחבלו בדרכן למרחב המוגן. בתגובה לשיגור תקף חיל האוויר כמה מטרות חמאס ברצועת עזה, בהן מתחם צבאי לאחסון אמצעי לחימה.

מוקדם יותר הלילה תקף צה"ל תשתיות נוספות של ארגון הטרור בעקבות הפרחות בלוני התבערה והפרות הסדר על גדר הגבול. 19 שריפות פרצו אתמול בנגב המערבי כתוצאה משיגורי בלוני התבערה.

עוד בוואלה!

הפלסטינים זועמים על ההסכם עם האמירויות, ובישראל נערכים לתגובה

לכתבה המלאה
מכבי אש בזירת נפילת הרסיס בבית בשדרות - 16 לאוגוסט 2020. תיעוד מבצעי כיבוי והצלה, דוברות כב"ה
כוחות כבאות מחוץ לבית בשדרות בו התפוצצה הרקטה, הלילה/דוברות כב"ה, תיעוד מבצעי כיבוי והצלה

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ולהפרת ריבונותה. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully