וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 שריפות פרצו בעוטף; הרמטכ"ל: מאמין שטרור הבלונים ייעצר בימים הקרובים

עודכן לאחרונה: 14.8.2020 / 23:50

טרור הבלונים המופרחים מרצועת עזה נמשך גם לאורך היום. ראש המועצה האזורית שדות נגב מסר כי בעקבות אחת מהן נאלצו תושבים להתפנות מבתיהם, והרס רב נגרם במקום. "קוראים ומצפים מראש הממשלה לתגובת נגד חזקה". כוכבי לראשי הרשויות בעוטף: לא מאמין שזה יימשך זמן רב

בווידאו: ראש מועצת שדות נגב על טרור הבלונים/צילום: מועצה אזורית שדות נגב

21 שריפות פרצו במהלך היום (שישי) בעוטף עזה, רובן באזור המועצות האזוריות שער הנגב, אשכול והעיר שדרות, בעקבות הפרחת בלוני תבערה מהרצועה. צוותי כיבוי והצלה פעלו להשתלטות וכיבוי השריפות וציינו כי מרביתן היו קטנות ולא מסוכנות.

"באחת מהדליקות נשרפו חממות נטושות בתחום מועצה אזורית חוף אשקלון", ציינו צוותי הכיבוי. בנוסף לכך, נמסר כי "שיתוף הפעולה המלא בין כלל הכוחות בנוסף לפריסה מיטבית בשטח מאפשרים שליטה מהירה ובלימת התפשטות האש".

המשטרה עדכנה מאוחר יותר שבלון אליו מחובר פריט מעורר חשד אותר על עמוד תאורה בנתיבות. מבדיקת השוטרים עלה כי מדובר בבלון תבערה. עוד נמסר כי לא נגרם נזק ואין נפגעים.

צוותי כיבוי והצלה פועלים לכיבוי שריפות במועצה האזורית שדות נגב ברצועת עזה. 14 באוגוסט 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
"מצפים לתגובת נגד חזקה, מדויקת וכואבת". השריפה במועצה, היום/אתר רשמי, אתר רשמי

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיד עידאן, מסר כי בעקבות אחת השריפות בשטח המועצה, נגרם הרס רב וכמה תושבים פונו מבתיהם. "ממדי השריפה ממחישים את ההרס והנזק הרב שנגרם כתוצאה מהפרחת 'רק בלון' שאנשי החמאס מבצעים בתקופה האחרונה מרצועת עזה לעבר יישובי העוטף והמועצה האזורית שדות נגב בפרט", אמר עידאן.

ראש מועצת שדות נגב הוסיף כי "אנו קוראים ומצפים מראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל לתגובת נגד חזקה, מדויקת וכואבת כנגד ראשי חמאס וארגוני הטרור שמנסים לפגוע בחיי התושבים".

בתוך כך, הרמטכ"ל אביב כוכבי נפגש היום עם ראשי הרשויות בעוטף רצועת עזה ואמר להם כי הוא מאמין שבעקבות הצעדים שצה"ל עושה, טרור הבלונים ייעצר בימים הקרובים. כוכבי אמר כי הוא "מבין את תחושות התושבים" ולדבריו, "זה אירוע שלא יימשך הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully