וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החליק מהמסלול ונחצה לשניים: 15 הרוגים ועשרות פצועים בהתרסקות מטוס בהודו

7.8.2020 / 20:23

המטוס ובו כ-200 בני אדם, בהם 10 תינוקות, התרסק בנמל תעופה בדרום המדינה. המשטרה מסרה כי מספר הפצועים עומד על כ-35 בני אדם, וישנם לכודים במקום. על פי הדיווחים בכלי התקשורת, במהלך התקרית ירד גשם כבד באזור, והמטוס ככל הנראה החליק בנחיתה

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

מטוס של חברת אייר אינדיה אקספרס ובו 191 בני אדם, בהם עשרה תינוקות, התרסק הערב (שישי) כשנחת בשדה התעופה קאליקוט במדינת קרלה שבדרום הודו. המשטרה מסרה כי לפחות 15 בני אדם נהרגו בתקרית, כ-35 נוספים נפצעו, וכי ישנם לכודים במקום. על פי כלי התקשורת בהודו, המטוס נחצה לשניים בעת ניסיון הנחיתה.

מהדיווחים עולה כי המטוס ככל הנראה החליק וסטה ממסלול הנחיתה, וחלקים ממנו נפלו לעמק הסמוך. על פי המשטרה, התקרית אירעה בזמן שירדו גשמים כבדים באזור, וייתכן כי ראות הטייס נפגעה.

מטוס נוסעים התרסק בשדה התעופה קאליקוט במדינת קרלה שבהודו. 7 באוגוסט 2020. רויטרס
לפחות 15 נהרגו. המטוס שהתרסק בנמל התעופה בקרלה/רויטרס

מדובר במטוס בואינג 737 שהמריא מדובאי, על מנת להשיב לביתם תושבי הודו שנמצאו עצמם מחוץ למדינה בשל מגיפת הקורונה. הטלוויזיה המקומית שידרה תמונות בהן נראו הנוסעים מפונים לבית החולים כשחלקם שוכבים על אלונקות ומחוסרי הכרה. צוותי הרפואה שהעניקו להם טיפול רפואי, חבשו מסיכות וחליפות מיגון מפני נגיף הקורונה.

עוד בוואלה!

מודי חנך הקמת מקדש באתר רגיש שבו עמד מסגד מאות שנים

לכתבה המלאה
מטוס נוסעים התרסק בשדה התעופה קאליקוט במדינת קרלה שבהודו. 7 באוגוסט 2020. רויטרס
המטוס ככל הנראה החליק בשל הגשמים ונחצה לשניים. שדה התעופה בקאליקוט/רויטרס

ראש הממשלה נרנדרה מודי הביע את תנחומיו בפני משפחות ההרוגים. "אני כואב את התרסקות המטוס בקאליקוט", צייץ בחשבון הטוויטר שלו. "המחשבות שלי עם אלה שאיבדו את יקיריהם. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully