וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנחשף לחולה קורונה: מנכ"ל משרד הביטחון נכנס לבידוד במשרדו

7.8.2020 / 11:00

אמיר אשל נכנס לבידוד לאחר שהתברר כי נחשף לפני כמה ימים לאדם שאומת כחולה בנגיף. הוא ישהה בבידוד במשרדו ובהודעת לשכתו נמסר כי ימשיך לנהל סדר יום רגיל ככל הניתן. אשל חש בטוב, ללא תסמינים ויעבור בדיקת קורונה בקרוב

בווידאו: נתניהו בשערי צדק: "מתקדמים למציאת חיסון במכון הביולוגי בנס ציונה"/צילום: רוני כנפו

מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (מיל.) אמיר אשל נכנס היום (שישי) לבידוד לאחר שהתברר כי נחשף לאדם שאומת כחולה בנגיף הקורונה. אשל פגש בחולה לפני כמה ימים במהלך סיור, לפני שאומת כחיובי לנגיף.

אשל, שמונה למנכ"ל משרד הביטחון עם כניסתו של בני גנץ לתפקידו כשר הביטחון, ישהה בבידוד במשרדו וימשיך לנהל סדר יום רגיל ככל הניתן. ממשרד הביטחון נמסר כי הוא חש בטוב, ללא תסמינים ויעבור בדיקת קורונה בזמן הקרוב.

ביום רביעי נסגר אגף של ח"כ מהליכוד לאחר שעוזרת שלו דיווחה כי היא סובלת מתסמינים של נגיף הקורונה. בבדיקה שביצעה בהמשך היום היא אובחנה כשלילית לנגיף, ובשל כך האגף נפתח מחדש. בסוף השבוע שעבר הודיע השר לענייני ירושלים ומורשת רפי פרץ כי הוא אובחן כחיובי לנגיף הקורונה. "עם צאת השבת התברר לצערי כי יצאתי חיובי לבדיקת קורונה שעשיתי ביום שישי", כתב השר פרץ בטוויטר.

אלוף אמיר אשל בכנס INSS
28  בינואר 2019. ראובן קסטרו
מנכ"ל משרד הביטחון אלוף/ראובן קסטרו

בעקבות ההודעה של השר פרץ, נכנסו לבידוד גם השר להשכלה גבוהה זאב אלקין, השרה לקידום קהילתי אורלי לוי-אבקסיס וכן השר לשירותי דת יעקב אביטן, לאחר ששהו בקרבתו. גם מפקד מחוז ירושלים, ניצב ירון ידיד, נכנס לבידוד בעקבות פגישה עם השר.

גם השר אלי כהן, חברי הכנסת אבי דיכטר, אסנת מארק (הליכוד), וכן שלושה מיועציהם, נדרשו בשבת האחרונה להיכנס לבידוד ביתי נוכח חשיפתם לחולה מאומת לנגיף הקורונה שנפגש עמם בכנסת ב-27 ביולי.

עוד בוואלה!

קורונה - עדכון יומי: 1,689 בני אדם אובחנו ביממה, ירידה במספר המונשמים

לכתבה המלאה

אתמול נמסר מצה"ל כי 290 חיילים בשירות סדיר, קבע ועובדי צה"ל אובחנו כחולים בנגיף הקורונה. מרבית המאובחנים במצב קל, ומשרת צה"ל אחד מאובחן כחולה במצב קשה. נכון להיום 3,452 משרתים נמצאים בבידוד ביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully