וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר רפי פרץ אובחן כחיובי לקורונה: "מרגיש טוב כרגע"

2.8.2020 / 1:00

שר ירושלים והמורשת הודיע כי הוא אובחן כחיובי לנגיף. ביום רביעי פרץ הודיע כי הוא נכנס לבידוד לאחר שמנכ"ל משרדו אבי כהן אובחן כחיובי לנגיף. השרים אלי כהן, אלקין, לוי אבקסיס ואביטן נכנסו לבידוד לאחר ששהו בקרבתו. בנוסף, הח"כים דיכטר ומארק נדרשו להכנס לבידוד

בווידאו: תוצאות הצבעה על חוק "מענק לכל אזרח"/צילום: ערוץ כנסת

שר ירושלים והמורשת רפי פרץ הודיע הערב (שבת) כי הוא אובחן כחיובי לנגיף הקורונה. "עם צאת השבת התברר לצערי כי יצאתי חיובי לבדיקת קורונה שעשיתי ביום שישי", כתב השר פרץ בטוויטר. "‏מרגיש כרגע טוב ומאחל רפואה שלמה לכל חולי ישראל", הוסיף.

ביום רביעי פרץ הודיע כי הוא נכנס לבידוד לאחר שמנכ"ל משרדו אבי כהן אובחן כחיובי לנגיף. באותו יום הוא שהה בכנסת, וביום שני הוא נאם לאחרונה במליאה. בעקבות ההודעה של השר פרץ, ייכנסו לבידוד גם השר להשכלה גבוהה זאב אלקין, השרה לקידום קהילתי אורלי לוי-אבקסיס וכן השר לשירותי דת יעקב אביטן. זאת, לאחר ששהו בקרבתו.

אלקין כתב בחשבון הטוויטר שלו, "קיבלתי הודעה ממשרד הבריאות שעלי להיכנס לבידוד לשבוע הקרוב לאור העבודה שהשר רב רפי פרץ התגלה כחולה קורונה והייתי, כמו עוד מספר שרים, יחד איתו באותו חדר ביום ראשון הקודם במהלך ישיבת הממשלה. החלמה מהירה לעמיתנו השר רב רפי פרץ ולכל חולי ישראל".

גם מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, ייכנס לבידוד לאור פגישה שנערכה במהלך השבוע בינו לבין השר רפי פרץ, ולאחר היוועצות עם קצין הרפואה הראשי של המשטרה. סגן מפקד המחוז, תת ניצב אלי כזרי, יחליף את מפקד המחוז בהיעדרו.

טקס חילופי שרים במשרד החינוך בירושלים 18 במאי 2020. דוברות משרד החינוך, אתר רשמי
אובחן כחיובי לנגיף. השר פרץ/אתר רשמי, דוברות משרד החינוך

בהודעת מייל שהוציא הערב קצין הכנסת יוסף גריף לבאי המשכן, הוא ביקש מכל מי שהיה במגע עם השר פרץ או בקרבתו, להישאר בביתו ולא להגיע לעבודה עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות.‬ הוא הדגיש בפנייתו כי הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית, יחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות.

מוקדם יותר הערב הודיעו בדוברות הכנסת כי השר אלי כהן, חברי הכנסת אבי דיכטר, אסנת מארק (הליכוד), וכן שלושה מיועציהם, נדרשו להיכנס לבידוד ביתי נוכח חשיפתם לחולה מאומת לנגיף הקורונה שנפגש עמם בכנסת ב-27 ביולי.

נציגי משרד הבריאות פנו לחברי הכנסת וליועצים, עדכנו אותם בפרטי החקירה האפידמיולוגית, וכן עדכנו במקביל את קצין הכנסת בממצאים. בידודם של חברי הכנסת והיועצים, שניים מהם של ח"כ מארק ואחד של השר כהן, צפוי להסתיים ב-10 באוגוסט.

עוד בוואלה!

קורונה - עדכון יומי: 1,358 אובחנו ביממה האחרונה, ירידה באחוז החיוביים

לכתבה המלאה

בתוך כך, הערב מסר משרד הבריאות כי 1,358 בני אדם אובחנו בקורונה מיום שישי בבוקר. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-72,163. אתמול התקבלו תוצאות עבור 22,890 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 6.1%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 26,542. בבתי החולים מאושפזים 757 חולים, מתוכם 95 מונשמים ו-328 חולים קשה. נכון להיום מתו 523 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל. אתמול אובחנו 1,791 בני אדם בקורונה. מספר הבדיקות היה 21,831, מתוכן 8.4% חיוביות לנגיף.

(עדכון ראשון 21:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully