וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה קורונה נקנס והורחק מאילת לאחר שנפש עם משפחתו במלון בעיר

1.8.2020 / 21:33

המשטרה איתרה חולה מאומת ב"קלאב הוטל" בעיר, שם הוא שהה עם משפחתו מאמש. הוא נקנס ב-5,000 שקלים והורחק עם משפחתו. על פי בדיקה ראשונית של כוח המשטרה במקום עלה כי הוא עשה שימוש גם בבריכת המלון. "השוטרים פעלו תוך סיכון לבריאותם", נמסר

בווידאו: חנויות פתוחות במתחם צומת ביל"ו למרות איסור הפתיחה בשבתות/מערכת וואלה! NEWS

שוטרים איתרו היום (שבת) חולה קורונה מאומת במלון "קלאב הוטל" באילת, שם שהה עם בני משפחתו במשל שלושה ימים. החולה נקנס בחמשת אלפים שקלים והורחק יחד עם משפחתו מהעיר. עם קבלת הדיווח שוטרי היס"מ הגיעו לחדרו במלון כשהם בחליפות מיגון, והודיעו לחולה כי הוא מפר את צו "בריאות העם" ועליו לעזוב מייד את המקום ולחזור למקום הבידוד בביתו בישוב בצפון הארץ.

על פי בדיקה ראשונית של כוח המשטרה במקום עלה כי החולה נמצא באילת כבר מאתמול, התארח ועשה שימוש גם בריכת המלון. "השוטרים פעלו תוך סיכון ממשי לבריאותם והכל במטרה להגן על שלום הציבור", נכתב בהודעת המשטרה.

צילום רחף של העיר אילת מרוקנת מאנשים בעקבות משבר הקורונה 10 במאי 2020. רוני בלחסן, אתר רשמי
צילום רחף של העיר אילת מרוקנת מאנשים בעקבות משבר הקורונה, מאי/אתר רשמי, רוני בלחסן

במקביל למעצר, משרד הבריאות עדכן כי 1,358 בני אדם אובחנו בקורונה מיום שישי בבוקר. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-72,163. אתמול התקבלו תוצאות עבור 22,890 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 6.1%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 26,542. בבתי החולים מאושפזים 757 חולים, מתוכם 95 מונשמים ו-328 חולים קשה. נכון להיום מתו 523 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully