וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנפגש עם חולה קורונה: ח"כ אבי דיכטר נכנס לבידוד

31.7.2020 / 18:12

חבר הכנסת מהליכוד ישהה בבידוד במשך שבוע וחצי, לאחר שנחשף לחולה מאומת בכנסת. דיכטר הבהיר כי אין לו אף תסמין של המחלה. "אנא שמרו והישמרו", מסר. גם השרים אוחנה ואקוניס התראו עם האדם שאובחן בקורונה, אולם הם לא נדרשו בבידוד

בווידאו: הפרויקטור פרופ' רוני גמזו מציג את תכניתו למאבק בקורונה/צילום: לשכת העיתונות המממשלתית, עריכה: שאול אדם

ח"כ אבי דיכטר (הליכוד) הודיע היום (שישי) כי הוא ייכנס לבידוד ביתי, לאחר שבא במגע עם נשא קורונה מאומת בפגישה בכנסת. דיכטר הבהיר כי אין לו אף תסמין של הנגיף, ואף הוסיף כי שחה הבוקר בים לאורך שני קילומטרים. אותו גם עם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה והשר לשיתוף פעולה אזורי אופיר אקוניס, אך הם מסרו כי לא יידרשו להיכנס לבידוד.

דיכטר, המכהן כיו"ר הוועדה לקרן תמלוגי הגז, ישהה בבידוד במשך כשבוע וחצי, בהתאם להנחיית משרד הבריאות. "שבת שלום ואנא שמרו והישמרו", הוסיף חבר הכנסת.

הוועדה המיוחדת לפיקוח על הקרן לניהול הכנסות המדינה מהיטל על רווחי גז ונפט. 8ב ביוני 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
"אנא שמרו והישמרו". דיכטר/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

מוקםד יותר עדכן השר אוחנה כי נחשף גם הוא לאותו אדם שאובחן כחיובי לנגיף. "לפני כמה שעות נודע לי כי אדם שנפגשתי איתו ביום שני בכנסת התגלה חיובי לקורונה. התקשרתי מיד למנכ"ל משרד הבריאות ועדכנתי אותו בפרטי המפגש", אמר.

עם זאת, בסיום החקירה האפידמיולוגית הוחלט כי אוחנה לא ייכנס לבידוד. "לאחר מכן ערכה עמי אחות מוסמכת חקירה אפידמיולוגית, במהלכה הארכתי בפירוט את פרטי המפגש. בתום החקירה, קיבלתי הודעה ממשרד הבריאות כי אינני נדרש להשאר בבידוד", הוסיף.

עוד בוואלה!

גמזו על הסגר בסופי שבוע: לא ניתן לשנות את ההגבלות בשליפות מיידיות

לכתבה המלאה

גם לשר אקוניס נודע כי לא ייאלץ לשהות בבידוד, למרות ששהה בקרבתו של האדם שאובחן בקורונה. "לאחר חקירה אפידמיולוגית שבוצעה עם השר לשיתוף פעולה אזורי, אופיר אקוניס, נמסר לו על ידי שרותי בריאות הציבור במשרד הבריאות כי אינו נדרש לבידוד", נמסר ממשרדו. "שבת שלום לכל ישראל והמשיכו להקפיד על הנחיות משרד הבריאות", הוסיף השר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully