וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגף בכנסת נסגר לאחר שעוזרת של ח"כ מהליכוד דיווחה על תסמיני קורונה

עודכן לאחרונה: 5.8.2020 / 19:02

העוזרת פונתה באמבולנס לבית החולים ונמצאה שלילית לנגיף, ובעקבות כך האגף ייפתח מחדש. סגן השר יברקן הודיע כי שהה בסמוך לחולה קורונה מאומת, חקירה אפידמיולוגית בנוגע לצורך בבידוד. בשבת אובחן השר רפי פרץ כחולה בנגיף

בווידאו: אדלשטיין מתייחס למגבלות הקורונה בסופי השבוע/צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

אגף של ח"כ מהליכוד נסגר הבוקר (רביעי) לאחר שעוזרת שלו דיווחה כי היא סובלת מתסמיני נגיף הקורונה. בבדיקה שביצעה בהמשך היום היא אובחנה כשלילית לנגיף, ובשל כך ייפתח האגף מחדש. מלשכתו של חבר הכנסת עדכנו את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, בתוצאות הבדיקה.

דובר הכנסת מסר כי "לפני שעה קלה, פנתה יועצת של אחד מחברי הכנסת למרפאת הכנסת וטענה כי אינה חשה בטוב. רופא ואחות הכנסת בדקו את היועצת והחליטו לפנותה באמצעות מד"א להמשך בירור בבית החולים. לשכתו של ח"כ נסגרה עד להודעה אחרת".

בתוך כך, סגן השר לביטחון פנים, ח"כ גדי יברקן, הודיע היום כי במהלך סיור עבודה בשבוע שעבר, שהה בסמוך לחולה קורונה מאומת. "נפתחה חקירה אפידמיולוגית בנוגע לצורך בבידוד. חשוב לי לציין כי אני מקפיד על הנחיות משרד הבריאות בכל עת ועוטה מסכה. כנבחר ציבור החלטתי להיכנס לבידוד באופן מידי, עד שיתקבלו תוצאות הבדיקה. לשמחתי, בריאותי תקינה, אני מרגיש טוב, אין לי סימפטומים לקורונה", כך אמר יברקן.

האגף שפונה בעקבות דיוח של עוזרת של ח"כ מהליכוד שסבלה מתסמינים של נגיף קורונה 5 באוגוסט 2020. -, אתר רשמי
האגף שפונה בעקבות דיווח של עוזרת של ח"כ מהליכוד, שסבלה מתסמינים של נגיף קורונה. היום/אתר רשמי, -

בסוף השבוע, הודיעה שר ירושלים והמורשת, רפי פרץ, כי הוא אובחן כחיובי לנגיף הקורונה. "עם צאת השבת התברר לצערי כי יצאתי חיובי לבדיקת קורונה שעשיתי ביום שישי", כתב השר פרץ בטוויטר. "‏מרגיש כרגע טוב ומאחל רפואה שלמה לכל חולי ישראל", הוסיף.

ביום רביעי פרץ הודיע כי הוא נכנס לבידוד לאחר שמנכ"ל משרדו, אבי כהן, אובחן כחיובי לנגיף. באותו יום הוא שהה בכנסת, וביום שני הוא נאם לאחרונה במליאה. בעקבות ההודעה של השר פרץ, נכנסו לבידוד גם השר להשכלה גבוהה זאב אלקין, השרה לקידום קהילתי אורלי לוי-אבקסיס וכן השר לשירותי דת יעקב אביטן. זאת, לאחר ששהו בקרבתו.

גם מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, נכנס לבידוד לאור פגישה שנערכה במהלך השבוע בינו לבין השר רפי פרץ, ולאחר היוועצות עם קצין הרפואה הראשי של המשטרה. סגן מפקד המחוז, תת ניצב אלי כזרי, מחליף את מפקד המחוז בהיעדרו.

גם השר אלי כהן, חברי הכנסת אבי דיכטר, אסנת מארק (הליכוד), וכן שלושה מיועציהם, נדרשו בשבת האחרונה להיכנס לבידוד ביתי נוכח חשיפתם לחולה מאומת לנגיף הקורונה שנפגש עמם בכנסת ב-27 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully