וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל מוכת הקורונה פותחת את שעריה לתיירים. השאלה מי יגיע

30.7.2020 / 12:15

המדינה רשמה את היממה הקשה ביותר שלה מבחינת נדבקים ומתים, אך בהחלטה שלא נומקה החליטה לאפשר לתיירים להגיע, כל עוד יש להם ביטוח רפואי. מדינות אחרות בעולם לא מאפשרות לתיירים ברזילאים להיכנס לשטחיהן

בווידאו: למרות הקורונה ברזיל פותחת את שעריה לתיירים/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

ברזיל פותחת מחדש את שערי המדינה לתיירים, על אף שמספרי הנדבקים והמתים מנגיף הקורונה שברו שיאים יומיים ביממה החולפת בהתפרצות השנייה בחומרתה בעולם. בתוך יממה אחת, מניין הנדבקים עלה ב-69,074 לכ-2.5 מיליון בסך הכול, כשמניין המתים עלה ב-1,595 ל-90,188.

לפי ההחלטה של ממשלת ברזיל, שלא נימקה את הסיבות שהובילו לפתיחת השערים שהיו סגורים מאז חודש מרץ, תיירים יוכלו להגיע למדינה כל עוד יש ברשותם ביטוח רפואי לתקופת הנסיעה. גבולותיה האוויריים של ברזיל נפתחים מהר ביחס למדינות אחרות באזור שחוות התפרצויות קשות של הנגיף, בהן קולומביה, ארגנטינה, פנמה ופרו.

על אף שתיירים זרים יוכלו לבקר עתה בברזיל, מדינות רבות לא נקטו צעדים דומים. ארצות הברית והאיחוד האירופי, למשל, פתוחים לטיסות בינלאומיות, אך לתיירים מברזיל אין אישור להיכנס לשטחיהם.

שדה התעופה בברזיליה, ברזיל. רויטרס
תיירים יוכלו לבקר במדינה שמצבה שני בחומרתו רק לארה"ב. שדה התעופה בברזיליה, החודש/רויטרס

המצב בברזיל שני בחומרתו רק לארצות הברית, ונשיאה הימני קיצוני ז'איר בולסונארו ממעיט בסכנה - אף שהוא בעצמו נדבק בנגיף והחלים ממנו רק בשבוע שעבר. הוא מתנגד לסגר ומגבלות אחרות, שלדבריו מזיקים יותר מאשר הווירוס עצמו. על אף ההתפרצות הקשה, הוא התאושש בסקרים ומוביל בקרב המועמדים לנשיאות, בבחירות שיתקיימו ב-2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully