וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה - עדכון יומי: 1,968 אובחנו ביממה האחרונה, אם ובתה במצב קשה

משרד הבריאות עדכן כי מספר הנדבקים המאומתים עלה ל-68,769 מאז פרוץ המגיפה. בבתי החולים מאושפזים 752 חולים, בהם 336 במצב קשה ו-99 מונשמים. אם ובתה בת ה-13 נדבקו בנגיף ופונו לאישפוז בבית החולים אסותא שבאשדוד. 497 חולים מתו בישראל מאז פרוץ המגיפה

בווידאו: פרופ' גרוטו בדיון הוועדה לביקורת המדינה/צילום: ערוץ כנסת

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי 1,968 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-68,769. אתמול התקבלו תוצאות עבור 26,075 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 8.1%.

מספר החולים הפעילים הוא 32,756. בבתי החולים מאושפזים 752 חולים, מתוכם 99 מונשמים ו-336 חולים קשה. נכון להיום מתו 497 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל. בין החולים קשה, אם ובת בגיל 13 שאובחנו עם קורונה והתאשפזו בבית החולים אסותא באשדוד.

צוותי כללית מחוז דרום עורכים בדיקות קורונה לתלמידי והצוות החינוכי של בית הספר ״חופים״ מהמועצה האזורית חוף אשקלון במתחם שהקימה כללית בבית הספר בקיבוץ יד מרדכי, 25 ביוני 2020. כללית, אתר רשמי
ירידה בתחלואה מאתמול. צוותי כללית מחוז דרום עורכים בדיקות קורונה/אתר רשמי, כללית

אתמול נרשם שיא במספר הנדבקים בישראל עם 2,093 בני אדם שאובחנו בקורונה בתוך יממה. מספר תוצאות הבדיקות שהתקבלו היה 25,267 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף עמד על 8.3%.

ביום שלישי, בהמשך לעלייה המתמשכת בתחלואה, הפרויקטור החדש לקורונה פרופ' רוני גמזו הציג את תכניתו למאבק הלאומי בנגיף, הכוללת צמצום של המגבלות עד כמה שניתן, והשבת האמון של האזרחים בגורמים המנהלים את המשבר.

הוא קרא לכינון "חוזה חדש" עם האזרחים, ומתח ביקורת על ההתנהלות שנראתה עד כה: "יש איזושהי בעיה של התערערות האמון. בימים האחרונים, ראינו ירידה באמון, וזה גרם למצב שבו המגיפה עלתה. מצד הממשלה - החוזה החדש הוא שקיפות, מקצועיות, ענייניות ושיתוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully