וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל נדרס למוות בכביש 4; אופנוען נהרג בבני ברק

סמוך לחצות נפגע מרכב בן 50 ואותר ע"י צוותי מד"א כשהוא ללא רוח חיים. מותו נקבע במקום. שעתיים לאחר מכן, נפצע באורח אנוש רוכב אופנוע כבן 30 מפגיעת משאית ברחוב הרב שפירא בבני ברק. הוא פונה לביה"ח בילינסון,שם נקבע מותו בתום ניסיונות החייאה

(בווידאו: אוטובוס התהפך סמוך לנהריה, 14 ביולי 2020)

שני בני אדם נהרגו הלילה (חמישי) בתאונות דרכים, בהפרש של כמה שעות ובשני מוקדים בארץ. האחד, הולך רגל כבן 50, נדרס למוות בכביש 4, סמוך לצומת שומרת שצפונית לעכו. צוותי מד"א שהגיעו למקום, מצאו אותו ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו. השני, רוכב אופנוע כבן 30, נפצע אנוש מפגיעת משאית בבני ברק ומותו נקבע בבית החולים.

פאראמדיק מד"א רומן בלומקין, סיפר על התאונה בכביש 4: "כשהגענו ראינו על הכביש גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

זירת התאונה בבני ברק - 30 ליולי 2020. אהרון פישר תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
נקבע מותו בתום פעולות ההחייאה. זירת התאונה בבני ברק, הלילה/מד"א, אהרון פישר תיעוד מבצעי מד"א

שעתיים לאחר מכן, נפצע באורח אנוש רוכב אופנוע כבן 30 מפגיעת משאית ברחוב הרב שפירא בבני ברק. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים בילינסון, תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה ובוחני תנועה מכווינים את התנועה במקום וחוקרים את נסיבות האירוע.

עוד בוואלה!

פיצוץ ענק נמנע ברגע האחרון: משאית גז התלקחה בתאונת דרכים בחיפה

לכתבה המלאה
זירת התאונה בבני ברק - 30 ליולי 2020. אהרון פישר תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה בבני ברק, הלילה/מד"א, אהרון פישר תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום במד"א, אשר גרייבר, אמר כי "כשהגענו למקום, שכב על המדרכה, בסמוך לאופנוע, גבר כבן 30 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית. העלנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עיסויים, הנשמה ומתן תרופות ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים בלינסון כשמצבו אנוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully