וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ ענק נמנע ברגע האחרון: משאית גז התלקחה בתאונת דרכים בחיפה

14.7.2020 / 8:42

המשאית הנושאת מכלית עם 20 טון גז התנגשה ברכב פרטי בצומת חוצות המפרץ, ועלתה באש. נהגי הרכבים הצליחו להימלט עצמאית, ולמקום הוזנקו כוחות רבים שהצליחו לכבות את הלהבות. מפקד האירוע אמר כי "נמנע אחד מהאסונות הגדולים שמדינת ישראל יכלה לחוות"

בווידאו: משאית גז התלקחה בתאונת דרכים בחיפה, נמנע פיצוץ גדול במקום/מערכת וואלה! NEWS

(בווידאו: משאית הגז התלקחה בתאונת דרכים בחיפה, נמנע פיצוץ גדול במקום)

משאית גז התלקחה הלילה (שלישי) בעקבות תאונת דרכים בחיפה. המשאית, שנשאה מכלית של כ-20 טון גז פחמני, התנגשה ברכב פרטי בצומת חוצות המפרץ וכתוצאה מכך עלתה באש. בתיעוד מהמקום נראות הלהבות הגדולות שפרצו במקום, תוך סיכון שייגרם פיצוץ רב-ממדים.

למקום הוזנקו כוחות רבים מתחנת הכיבוי וההצלה של חיפה, בסיוע כוחות נוספים ממחוז חוף. הכוחות, בפיקודו של מפקד מחוז חוף טפסר חזי לוי, פעלו לכיבוי השריפה והשיגו שליטה על האש בדקות האחרונות. לפי הודעת כבאות והצלה, נמנע אסון כבד שהיה עלול להסתיים עם נפגעים רבים.

"בנס גדול נהג המשאית והרכב הפרטי הצליחו להימלט עצמאית טרם הגעת הכוחות", נמסר. על פי ההודעה, בזכות השעה המוקדמת שבה התרחש האירוע התנועה בכבישים הייתה דלילה, והתבצע בידוד מיידי של הזירה בסיוע משטרת ישראל כדי למנוע סכנה לאזרחים.

משאית גז התקלחה בתאונת דרכים בצומת חוצות המפרץ בחיפה ב-14 ביולי 2020. כבאות והצלה, צילום מסך
תיעוד הלהבות שפרצו כתוצאה מהתאונה/צילום מסך, כבאות והצלה

טפסר לוי תיאר כי "המשאית בערה בעירה טוטאלית. כוחות כיבוי גדולים מתחנת חיפה וקריות הגיעו למקום ונערכו להגנה סביב המשאית, תוך סכנה שהמשאית תתפוצץ. תוך הערכת סיכונים שנערכה במקום בוצעו פעולות לכיבוי המשאית".

לדבריו, השריפה כובתה הודות לרכב כיבוי חדש שיובא לפני כחודש עם תותח מים של כ-150 מטרים. הוא אף העריך כי "מנענו את אחד מהאסונות הגדולים שמדינת ישראל יכלה לחוות הודות לשעה המוקדמת והודות למקצועיות הכבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully