וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח בנה של השופטת בארה"ב חשוד גם ברצח עורך דין אחר

סוכנים פדרלים חוקרים אם רוי דן הולנדר, שלפי החשד ירה למוות בבנה של השופטת אסתר סלאס בניו ג'רזי והתאבד, קשור גם לרצח של עורך דין אחר שעסק בזכויות הגבר ונורה למוות בקליפורניה

בווידאו: עורך דין אנטי פמיניסט שחשוד ברצח בנה של שופטת נמצא מת/צילום: רויטרס

(בווידאו: עורך דין אנטי פמיניסט שחשוד ברצח בנה של שופטת נמצא מת)

ה-FBI חוקר אם עורך הדין האנטי-פמיניסטי, שחשוד ברצח בנה של שופטת פדרלית, רצח בעבר עורך דין אחר בקליפורניה.

רוי דן הולנדר, שעסק בתביעות הנוגעות לפגיעה לכאורה בזכויות גברים, נמצא ללא רוח חיים באזור קטסקילס בניו יורק ביום שני, יממה לאחר שדניאל אנדרל בן ה-20, בנה של השופטת הפדרלית אסתר סלאס, נורה למוות בניו ג'רזי. הולנדר נחשב לחשוד העיקרי ברצח אנדרל, ועל פי גורמים רשמיים הוא התחזה לנהג של חברת השליחויות "פדקס", לפני שהרג את אנדרל ופצע קשה את בעלה של השופטת.

כעת, סוכנים פדרלים חוקרים אם לדן הולנדר היה קשר לרצח של מארק אנג'לוצ'י, שכמוהו עסק בזכויות גברים ונורה למוות בדרום קליפורניה בתחילת החודש.

רוי דן הולנדר והשופטת אסתר סלאס. -, אתר רשמי
בעלה של השופטת נפצע אנושות. סלאס ודן הולנדר/אתר רשמי, -

גורם ב-FBI אמר לסוכנות הידיעות אי-פי כי לירי בביתה של השופטת יש מאפיינים דומים לאלו במקרה של עורך הדין מקליפורניה. לדבריהם, גם כשרצח את אנג'לוצ'י בן ה-52 בביתו באזור סן ברנרדינו ב-11 ביולי היה לבוש מדי נהג של פדקס.

הגורם הוסיף כי החוקרים בוחנים את רישומי הכספים והנסיעות, וכן את ההתבטאויות האנטי-פמיניסטיות שלו ברשת, כדי לקבוע אם הוא אחראי לרצח של אנג'לוצ'י.

עורך הדין מקליפורניה היה סגן נשיא המועצה הלאומית לגברים, ארגון "המעלה מודעות לגבי הדרכים שבהן אפליה מינית משפיעה על גברים וילדים", כפי שנכתב באתר שלו.

סלאס הייתה בביתה בזמן הירי ביום ראשון, אך היא לא נפגעה.

כוחות משטרה מחוץ לביתה של השופטת הפדרלית אסתר סאלאס,  שבנה נורה ונהרג ובעלה נפצע אנושות, בניו ג'רזי, 20 ביולי 2020.. רויטרס, רויטרס
כוחות משטרה מחוץ לביתה של השופטת הפדרלית, שלשום/רויטרס, רויטרס

היא מונתה כשופטת פדרלית על ידי הנשיא ברק אובמה ב-2011. ב-2015 היא הייתה השופטת בתביעה שהגיש דן הולנדר, שבו טען כי מחזור גיוס של גברים לצבא מפלה גברים ונשים כאחד.

ביותר מ-2,000 עמודים שכללו התבטאויות מיזוגניות וגזעניות, דן הולנדר תקף את סיפור חייה של סלאס, שננטשה על ידי אביה וגודלה על ידי אמה הענייה. "זהו הניסיון הקבוע להאשים גבר ולנסות להפוך מישהי לסופר גירל", כתב.

הוא הגיש שורת עתירות נגד מה שהוא תיאר בתור יחס לא הוגן לגברים. הוא ניסה, ללא הצלחה, לעתור נגד החוקתיות של ערבים לנשים בלבד בברים ומועדונים. בזכות העתירות השנויות במחלוקת, הוא הופיע במופע של קולברט ו-MSNBC. לצד גופתו, נמצאה חבילה שנמנעה לסלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully