וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 צעירים נרצחו בזמן טיול לאגם בפנמה. הגופות שלהם נמצאו בבונקר

קבוצה של 13 תלמידי תיכון וסטודנטים יצאה לשחות באגם גטון, אך שני חמושים תקפו אותם וירו בראשם של שבעה מהם, 4 נשים ו-3 גברים. גופותיהם נמצאו בבונקר וביער. חשוד אחד נעצר, והרקע לרצח ההמוני עדיין לא ידוע

רויטרס

(בווידאו: שבעה נרצחו בטקס דתי בפנמה על ידי אנשי כת אינדיאנית בצפון המדינה)

המשטרה בפנמה חוקרת רצח של שבעה צעירים, שגופותיהם נמצאו בסמוך לאגם ביום שבת. הקורבנות - ארבע נשים ושלושה גברים, בני 17 עד 22 - נמצאו ליד אגם גטון, 80 ק"מ מצפון לבירה פנמה סיטי. הם היו חלק מקבוצה של 13 אנשים שיצאו לטייל באזור ביום שישי, וששת הניצולים סיפרו ששני חמושים תקפו אותם.

על פי לשכת התביעה הציבורית, אדם אחד נעצר. התובע אדולפו פינדה לא סיפק פרטים על החקירה, אך אמר לכתבים כי מדובר "במקרה מזעזע מכל הבחינות".

אחד הניצולים סיפר שאחד החמושים קרא בשמו של אחד הקורבנות, מה שהוביל את החוקרים להעריך שהמתקפה לא הייתה רנדומלית. כל ההרוגים התגוררו באותו אזור במחוז קולון, והחשוד שנעצר מגיע גם הוא מאזור זה.

אגם גטון, תעלת פנמה. AP
"האירוע מזעזע מכל מבחינה שהיא". אגם גטון/AP

המשטרה החלה בחיפושים אחרי שהמשפחות התריעו שהצעירים לא שבו לבתיהם ביום שישי בלילה. חמש גופות נמצאו בבונקר שהיה שייך בעבר לצבא ארצות הברית, ושתיים בשני מקומות נפרדים ביער. כולם היו ירויים בראשם. חמישה מהשורדים נלקחו אתמול לאזור כדי לשחזר את מה שקרה.

בעוד שכמה מקומיים ציינו כי הבונקר שימש בעבר למכירות סמים, החוקרים אמרו כי לא ידוע על קשר של הקורבנות לסמים או לכנופיות, אך הם היו קבוצה של תלמידי תיכון וסטודנטים.

(עדכון ראשון: 13:13)

  • עוד באותו נושא:
  • פנמה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully