וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוש עם מדי "פדקס" רצח בן של שופטת פדרלית בארה"ב

אדם חמוש ריסס את ביתה של אסתר סלאס בניו ג'רזי, אחרי שבנה ובעלה פתחו את הדלת. הבן נהרג, ואילו הבעל פצוע במצב אנוש. המניע לירי עדיין לא ידוע, והרשויות מנהלות מצוד אחרי היורה

בווידאו: עורך דין אנטי פמיניסט שחשוד ברצח בנה של שופטת נמצא מת/צילום: רויטרס

בנה של שופטת פדרלית בארצות הברית נורה למוות ובעלה נפצע כשאדם חמוש פתח אתמול (ראשון) באש על ביתם בניו ג'רזי. השופטת, אסתר סלאס, לא נפצעה באירוע החריג, שקרה בעיר נורת' ברונסוויק בשעה 17:00. המניע לירי לא ידוע.

על פי הדיווחים, הבן, דניאל אנדרל, פתח את הדלת כשאביו, מארק, מאחוריו. החמוש, שככל הנראה היה לבוש מדי נהג של חברת המשלוחים "פדקס", ריסס את הבית ונמלט. האב מאושפז במצב אנוש, וה-FBI פתח בחקירת הירי. גורם ברשויות אכיפת החוק אמר לרשת CNN כי לא היה ידוע על איומים נגד השופטת, שמונתה בזמן כהונתו של הנשיא הקודם ברק אובמה.

השופטת הפדרלית אסתר סלאס. -, אתר רשמי
לא היה ידוע על איומים נגדה. השופטת סלאס/אתר רשמי, -

לא ברור אם החמוש, שאחריו מנהלות הרשויות מצוד, אכן היה עובד של החברה או התחזה לאחד כזה. החברה מסרה כי היא משתפת פעולה עם הרשויות.

"מחשבותינו עם השופטת סלאס ועם בני משפחתה, בזמן שהם מתמודדים עם המעשה חסר ההיגיון הזה", אמר מושל ניו ג'רזי, פיל מרפי, בהצהרה שמסר. "הטרגדיה הזו היא תזכורת נוספת לכך שאלימות כלי הנשק היא עדיין משבר במדינה שלנו, וכי העבודה שלנו להפוך את הקהילות שלנו לבטוחות יותר לא הושלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully