וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הילד שנשכח ברכב בדימונה ומת: "מזועזעים, זה יכול לקרות לכולם"

21.7.2020 / 13:02

עשרות מתושבי העיר הגיעו אל בית המשפחה בניסיון לנחם את הוריו של בן הארבע, שאותר מחוסר הכרה ומת לאחר ששהה שלוש שעות במכונית הסגורה. השכנים תיארו הורים מסורים ואחראים, "המשפחה האחרונה שיכולת לחשוב שזה יקרה לה". קצין הביטחון של דימונה: "אל תשפטו אותם"

בווידאו: ילד בן ארבע מת לאחר שנשכח במכונית סגורה בדימונה/קרדיט: דן בונבידה

אביו של הילד בן הארבע שמת לאחר שנשכח ברכב בדימונה סיפר היום (שלישי) כי המשפחה מזועזעת מהתקרית. האב, שחילץ את בנו אמש מהמכונית המשפחתית לאחר כשלוש שעות, פנה לציבור ההורים: "אל תגידו לי זה לא יקרה, זה יכול לקרות לכולם".

עשרות מתושבי העיר הגיעו היום לבית המשפחה בניסיון לנחם את ההורים. אחד השכנים תיאר כי "מדובר בהורים אוהבים, מסורים ואחראים. המשפחה האחרונה שיכולת לחשוב שזה יקרה לה".

הזירה בה נמצא ילד בן ארבע במצב אנוש עם סימני מכת חום, לאחר שכלל הנראה נשכח ברכב, בדימונה. 20 ביולי 2020. דן בונבידה, אתר רשמי
הרחוב בדימונה בו נשכח הילד ברכב, אמש/אתר רשמי, דן בונבידה

קצין הביטחון של עיריית דימונה ציון רוזיליו, שליווה אתמול את המשפחה, שחזר את השתלשלות האירועים. לדבריו, סמוך לשעה 16:00 אספה האם את בנה מבני משפחה בעיר ונסעה איתו ועם אחיותיו לביתם. בשלב מסוים בן הארבע נרדם ברכב, בעוד האם והאחיות לא הבחינו בכך.

"אני אומר לכם אל תשפטו אותם, זה יכול לקרות לכל אחד", ביקש רוזיליו. "תחפשו פטנט ותחשבו תמיד איך אתם מוודאים מיליון פעם שלא נשאר אף אחד באוטו".

עוד בוואלה!

בת שלוש טבעה בבריכה פרטית בגוש עציון; מצבה אנוש

לכתבה המלאה

מפרטי האירוע עולה כי רק בסביבות השעה 19:00 בערב הבחינו בני המשפחה כי הילד לא בבית. הם יצאו החוצה ומצאו אותו ברכב הסגור כשהוא מחוסר הכרה. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב אנוש, עם סימנים של מכת חום. כעבור שעות של ניסיונות החייאה קבעו הרופאים את מותו.

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בעשור האחרון נשכחו או נלכדו 880 ילדים ברכב, 31 מהמקרים הסתיימו במות הילד. רק כמה שעות קודם לכן אירע מקרה נוסף של שכחת ילד ברכב. ברהט נמצא פעוט בן שנתיים לאחר שנשכח אף הוא ברכב סגור. הוא חולץ במצב בינוני ועם סימני מכת חום. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully