וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שעות של חיפושים: נמצא צעיר בן 25 שטבע למוות בכנרת

21.7.2020 / 1:48

הצעיר אותר בתוך המים סמוך לטיילת בטבריה, כשהוא מחוסר הכרה, וצוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום. הוא נמצא בתום חיפושים שהחלו בשעות הערב, והמשטרה פתחה בחקירה אחר נסיבות המקרה

בווידאו: לאחר שעות של חיפושים נמצא צעיר בן 25 שטבע למוות בכנרת/צילום: דוברות משטרת ישראל

(בווידאו: סריקות המשטרה אחר בן ה-25 שטבע בכנרת, הלילה)

צעיר בן 25 נמשה הלילה (שלישי) מהכנרת, סמוך לטיילת בטבריה, כשהוא מחוסר הכרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה מסרה כי זהותו של הגבר טרם ידועה. נפתחה חקירה לבירור נסיבות המקרה.

פרמדיק מד"א מאיר אשרף סיפר כי "הזעיקו אותנו למקום לאחר דיווח על צעיר שנראה נכנס לכנרת ובמשך כשעתיים לא יצא, בחיפושים של המשטרה הוא אותר מחוסר הכרה והם הביאו אותו לחוף". הוא הוסיף כי "מיד ביצענו לו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו". החיפושים אחריו החלו בשעות הערב המאוחרות, והוא אותר כעבר כמה שעות על ידי צוותי המשטרה שסרקו את חופי הכנרת.

פעולות החילוץ של הנער בן ה-19 שטבע בכנרת - ה-25 לאפריל 2019. דוברות משטרת ישראל
חיפושים בכנרת/דוברות משטרת ישראל

אירוע הטביעה הקטלני האחרון אירע בשבת לפנות בוקר, אז נמשה מהים בחוף סידני עלי בהרצליה גבר בשנות ה-50 לחייו, כשהוא ללא רוח חיים. גם במקרה הזה, חובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א תומר גוסמן סיפר כי "בשעות הלילה התקבל במוקד 101 של מד"א דיווח על גבר ואישה שנכנסו למים ונסחפו. האישה שהצליחה לצאת התקשרה לדווח על האירוע וסיפרה שהגבר נעדר במים". הוא הוסיף כי "במשך שעות ארוכות בוצעו סריקות בים על מנת לאתר אותו. לפנות בוקר הוא אותר בסמוך לקו החוף כשהוא מחוסר הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד בוואלה!

36 מקרים, רובם בבריכות פרטיות: ירידה בטביעות ילדים בחופשת הקיץ

לכתבה המלאה

בראשית החודש אירע מקרה טרגי אחר, כשגבר בן 40 שהשתתף בחילוץ של בני משפחה שטבעו, טבע למוות באגם זיקים, הסמוך לאשקלון. לפי דיווחי האנשים ששהו בחוף, האדם שטבע הבחין יחד עם אדם נוסף באם ושני ילדיה שטובעים באגם, והשניים קפצו כדי להציל אותם. בני המשפחה חולצו מהמים, כמו גם אחד המחלצים, אך הגבר השני שקפץ לאגם כדי לסייע בחילוץ בני המשפחה לא אותר.

בעקבות הדיווח הוקפצו למקום כוחות גדולים של המשטרה, שביצעו סריקות במקום, יחד עם מתנדבי יחידת הצוללנים וכוחות הצלה נוספים וביצעו חיפושים בעקבותיו. לבסוף, המחלץ נמשה מהמים ללא רוח חיים. קרוב משפחתו של ההרוג סיפר כי "הוא היה כאן עם אשתו, נכנס להציל אישה ואחריו עוד מישהו, ואז הוא טבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully