וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ צייץ תמונה שלו עם מסיכה: "זה פטריוטי"

אחרי חודשים שלעג ליריבו ביידן וסירב לעודד את הציבור לעשות זאת, נשיא ארה"ב פרסם תמונה שלו בשחור לבן כשהוא עוטה מסיכה. "אנחנו מאוחדים במאמץ שלנו להביס את הנגיף הסיני"

בסרטון: לראשונה מאז פרוץ המגיפה, הנשיא טראמפ נראה כשהוא עוטה מסיכה/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שבמשך חודשים סירב לעודד חבישת מסיכות כדרך להילחם בנגיף הקורונה, צייץ אמש (שני) תמונה של עצמו כשפניו מכוסות וקשר זאת לפטריוטיות.

"אנחנו מאוחדים במאמץ שלנו להביס את הנגיף הסיני הבלתי נראה, ואנשים רבים אומרים שזה פטריוטי ללבוש מסיכת פנים כשאתה לא יכול לשמור על ריחוק חברתי", כתב טראמפ. "אין אף אחד יותר פטריוטי ממני, הנשיא האהוב עליכם".

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם מסיכה. 20 ביולי 2020. טוויטר, אתר רשמי
ספג ביקורת על סירובו לעטות מסיכה. טראמפ/אתר רשמי, טוויטר

בתמונה, שבשחור לבן, נראה טראמפ עוטה מסיכה כהה עם החותם הנשיאותי. זאת בניגוד ללעג הממושך של טראמפ על מסיכות כעל סמל לחולשה במהלך המגיפה, שכבר גבתה את חייהם של יותר מ-140 אלף אמריקנים, יותר מבכל מדינה אחרת בעולם. עם זאת, הציוץ שלו לא הלך רחוק כפי שחלק רצו שיורה על חובת עטיית מסיכות ברחבי ארצות הברית.

בכירי מומחי הבריאות בארצות הברית, בגיבוי של כמה רפובליקנים בכירים, אמרו כי המסיכות הן קריטיות לבלימת התפשטות הנגיף. לאור התפרצויות מחודשות של הווירוס במדינות בדרום ארצות הברית ובמערבה, כולל בכמה מעוזים רפובליקנים, טראמפ היה תחת לחץ לשנות את הון שלו. הוא נראה לראשונה עם מסיכה בפומבי לפני עשרה ימים זאת בעוד שיריבו בבחירות, ג'ו ביידן, עטה מסיכה בציבור במשך חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully