וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע המופלא של קלאו: כלבה שהלכה לאיבוד נמצאה בביתה הישן - במרחק 80 ק"מ

קלאו שנעלמה מביתה שבקנזס נמצאה שבוע לאחר מכן בביתה הקודם, הממוקם במדינת מיזורי השכנה. כפי הנראה, היא חצתה בדרך לשם כבישים ראשיים ונהר. הבעלים שלה נותר חסר מילים: "זה סיפור מאוד מוזר. היא הכל עבורנו"

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

קלאו, כלבה בת ארבע מסוג לברדור, נעלמה מביתה בעיירה אוליית שבקנזס ב-12 ביולי - אך כמה ימים לאחר מכן היא הופיעה במרחק עשרות קילומטרים משם, במרפסת של ביתה הישן בעיירה לוסון, הנמצאת במדינת מיזורי השכנה.

בסך הכל, הכלבה קלאו הלכה 80 קילומטר מביתה החדש לזה הקודם. ככל הנראה, היא עברה בדרך כבישים ראשיים סואנים ונהר.

הכלבה קליאו. -, אתר רשמי
"היא מצאה את דרכה חזרה הביתה וגילתה זרים שחיים שם". הכלבה קלאו/אתר רשמי, -

בעליו החדשים של הבית, קולטון מייקל, סיפר לכלי התקשורת המקומית כי הוא ואשתו עברו לשם כבר לפני כמעט שנתיים. בתחילה, הוא מספר, קלאו נבהלה כשהתקרבו אליה. "היא מצאה את דרכה חזרה הביתה וגילתה זרים שחיים שם. זה היה מפחיד כל אחד", אמר. לבסוף, הכלבה הסכימה לאפשר לו לסרוק את השבב שהוצמד לה על ידי בעליה, למקרה שתלך לאיבוד.

השבב חשף את שמו של הבעלים, דרו, שפרסם מודעה על היעדרותה בפייסבוק כשבוע לפני כן. מייקל ואשתו זיהו את דרו כדייר הקודם שהתגורר בביתם, ופנו אליו. מייקל סיפר ל-CNN כי דרו נותר ללא מילים כששמע שכלבתו נמצאה. "זה סיפור מאוד מוזר. באמת, היא הכול עבורנו ועבור אמי", אמר דרו, בעוד מייקל סיכם את הפרשה: "עכשיו, כשאנחנו יודעים למי היא שייכת, נדע למי להתקשר אם היא תופיע שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully