וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכי וריב עם הקהל: השקת קמפיין הנשיאות הביזארית של קניה ווסט

20.7.2020 / 10:05

עדיין לא ברור אם הראפר רציני בכוונותיו או שהוא מנסה לקדם מכירות, אך באירוע בקרוליינה הדרומית הוא דיבר נגד הפלות, פורנו ושלף הצעות מהמותן. "חירות לא מגיעה בבחירות"

בווידאו: קניה ווסט משיק את קמפיין הנשיאות שלו/צילום: רויטרס

(בווידאו: קניה ווסט משיק את קמפיין הנשיאות שלו)

הראפר קניה ווסט השיק הלילה (שני) את הקמפיין שלו לנשיאות ארצות הברית, שיצא לדרך ברגע האחרון. באירוע ביזארי, הוא יצא נגד הפלות ופורנוגרפיה, התווכח עם הקהל ובשלב מסוים פרץ בדמעות.

באירוע שהתקיים בצ'רלסטון, קרוליינה הדרומית, ווסט בן ה-43 קילל, פנה באופן רנדומלי לנוכחים כדי שידברו, שלף מהמותן הצעות ואמר דברים שהותירו את הקהל המום. "הארייט טובמן מעולם לא באמת שחררה עבדים. היא רק גרמה להם לעבוד עבור לבנים אחרים", אמר ווסט בשלב מסוים על אחת הדמויות הבולטות ביותר במאבק של השחורים בארצות הברית, בעת שדיבר על אי-שוויון כלכלי.

הראפר, קניה ווסט משיק את קמפיין הבחריות שלו לנשיאות ארה"ב בדרום קרוליינה 19 ביולי 2020. רויטרס
לא יוכל להופיע על פתקי הצבעה במדינות רבות. ווסט, הלילה/רויטרס

עדיין לא ברור אם המוזיקאי הפופולרי, שהיה תומך נלהב של הנשיא דונלד טראמפ, אכן מתכנן לרוץ לנשיאות או שהוא מנסה לקדם מכירות של אלבומים. כבר בעת הכרזתו ב-4 ביולי על כך שהוא מתכוון להתמודד בנובמבר, הוא פספס את המועד האחרון להירשם כדי להופיע בפתקי ההצבעה בכמה מדינות. לפרקים, נראה שהוא יותר מעוניין בהעברת מסר מאשר לנצח.

"חירות לא מגיעה בבחירות. החירות מגיעה כשאתם לא מעלים פורנוגרפיה. החירות מגיעה כשאתם לא לוקחים כדורים", אמר ווסט בשלב מסוים באירוע, ששודר ביוטיוב.

הראפר, קניה ווסט משיק את קמפיין הבחריות שלו לנשיאות ארה"ב בדרום קרוליינה 19 ביולי 2020. רויטרס
סיפר שההורים שלו כמעט הפילו אותו. ווסט בוכה, הלילה/רויטרס

ווסט הופיע עם כיתוב "2020" מגולח על עורפו, ולבש מה שנראה כמו אפוד צבאי. הוא טען שהפלות צריכות להיות חוקיות, אך יש לעודד באופן פעיל נגדן. הוא הציע כי בתור נשיא יחלק כמיליון דולר לכל משפחה שתלד ילד, "או משהו בסגנון".

הוא הזכיר את התנ"ך פעמים רבות, ופרץ בבכי בשלב מסוים כשסיפר כיצד הורים שלו כמעט הפילו אותו.
"הדבר היחיד שיכול לשחרר אותנו הוא לציית לחוקים שניתנו לנו עבור הארץ המובטחת", אמר ווסט. "הפלות צריכות להיות חוקיות כי נחשו מה? החוק לא ניתן על ידי אלוהים בכל מקרה, אז מה זה חוקי בכלל?".

האירוע לא הזכיר את האירועים הממורקים שבדרך כלל מארגנים המועמדים. לא היו מיקרופונים בקהל, ווסט ביקש שוב ושוב מהמשתתפים להיות בשקט כדי שניתן יהיה לשמוע אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully