וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט הודיע על ריצה לנשיאות ארה"ב: "עלינו לבנות את העתיד"

5.7.2020 / 9:01

הזמר המפורסם, שנחשב לתומך נלהב של טראמפ, הכריז על התמודדותו - שלא ברור עד כמה היא רצינית - בהודעה בטוויטר: "עלינו להגשים את ההבטחה של אמריקה". אילון מאסק כבר הביע את תמיכתו

קים קרדשיאן קניה ווסט/צילום: רויטרס

הזמר האמריקני קניה ווסט הכריז הלילה (ראשון) כי הוא יתמודד על נשיאות ארצות הברית בנובמבר. ההודעה נראית כמו קריאת תיגר על הנשיא הרפובליקני דונלד טראמפ - שווסט הוא תומך נלהב שלו - ועל המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן.

"עלינו להגשים עתה את ההבטחה של אמריקה דרך אמונה באלוהים, חזון מאחד ובניית העתיד. אני רץ לנשיאות ארצות הברית", כתב ווסט בטוויטר, בהודעה שאליה הוסיף אמוג'י של דגל ארצות הברית ואת ההאשטג #2020VISION.

קנייה ווסט נפגש עם הנשיא דונלד טראמפ בבית הלבן בוושינגטון, ארצות הברית, 11 באוקטובר 2018. AP
קריאת תיגר על טראמפ. קנייה ווסט בבית הלבן/AP

עדיין לא ברור אם ווסט רציני לגבי התמודדות על הנשיאות, שנמצאת במרחק של ארבעה חודשים, או אם הוא הגיש מסמכים רשמיים כלשהם כדי להופיע על פתקי ההצבעה. במדינות רבות, מועד ההרשמה האחרון למועמדים עצמאיים טרם עבר.

ווסט, שכבר דיבר בעבר על רצונו להתמודד על הנשיאות, והוא אשתו הידוענית קים קרדשיאן ביקרו את טראמפ בבית הלבן בכמה הזדמנויות.

במפגש אחד, באוקטובר 2018, הוא נשא נאום גדוש בקללות שבו הוא דיבר על יקומים מקבילים ועל אבחנתו כמי שסובל מהפרעה דו-קטבית, מה שלדבריו היה למעשה הפרעות שינה.

מי שכבר הביע את תמיכתו בווסט הוא מנכ"ל טסלה והיזם אילון מאסק. "יש לך את תמיכתי המלאה", כתב בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully