וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מצוד של חמישה ימים: "רמבו הגרמני" נעצר ביער השחור

איב ראוש נלכד כשהוא מסתתר בתוך שיח וחמוש בכלי נשק שונים. זאת, בעקבות תקרית שבה איים על שוטרים, פרק אותם מנשקם וברח מהמקום. על פי המשטרה, הוא ריצה בעבר עונש מאסר, ובאחזקתו נמצאו גם נשק וחומרי פדופיליה. אמו: "הוא רצה לברוח לטבע ולהיות חופשי"

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

(בווידאו: מצוד משטרתי אחר אנס סדרתי שנפל ממצוק באי קורפו, מאי)

משטרת גרמניה עצרה אתמול (שישי), בתום מצוד שארך חמישה ימים, את איב ראוש בן ה-31, שנמלט ליער השחור לאחר שאיים על ארבעה שוטרים וגנב את נשקם ביום ראשון האחרון. המשטרה המקומית מסרה כי ראוש נלכד בעודו מתחבא בתוך שיח ביער, כשלפניו נמצאים ארבעה אקדחים ובחיקו מונח גרזן.

מפקד משטרת המחוז, יורגן ריגר, מסר כי ראוש ושוטר שהיה מעורב במעצרו נפצעו באורח קל מגרזנו, אך לא נזקקו לטיפול בבית החולים. במרדף לקחו חלק יותר מ-2,530 שוטרים, יחידות עילית, הליקופטרים, גלאי חום וכלבי גישוש. עם זאת, מי שהביא לבסוף את המידע שהביא ללכידתו של ראוש, הוא עובד דואר.

ראש עיריית אופנאו, שם אירעה התקרית ביום ראשון האחרון, ברך על המעצר. "אני חש הקלה, ניתן לסמן קו על אירוע לא רגיל עבור העיירה הקטנה שלנו", אמר.

מצוד של משטרת גרמניה אחרי אדם חמוש המסתתר ביער השחור, 13 ביולי 2020. AFP, אתר רשמי
נלכד בעודו מתחבא בתוך שיח ביער כשהוא מחזיק בגרזן. המצוד בגרמניה/אתר רשמי, AFP

התקרית שאירעה ביום ראשון האחרון, החלה בעקבות דיווח על אודות גבר חשוד המסתובב ליד בקתה ביער השחור. המשטרה איתרה את ראוש בקצה היער, ומסרה כי בהתחלה נראה היה כי הוא משתף פעולה. בתוך זמן קצר, הוא שלף אקדח בפתאומיות ופרק את ארבעת השוטרים מנשקם. זאת, כשהוא לבוש בבגדי הסוואה. בשל הדמיון לדמות מהסרט, התקשורת אף העניקה לו את הכינוי "רמבו".

על פי המשטרה, ראוש מתגורר לבדו במשך זמן רב ליד העיירה אופנאו, ולכן הוא מכיר את האזור בצורה טובה. אמו סיפרה שהוא פונה מדירתו השכורה אשתקד. הרשויות חושדות כי הדירה המדוברת הינה דירה שהשכיר מעל פונדק מקומי בשנה שעברה, ובעליית הגג שלה הקים מטווח ירי.

עוד בוואלה

חמוש ומסוכן: גרמניה במצוד אחרי "רמבו" המסתרר ביער השחור

לכתבה המלאה
איב ראוש, נמצא בגרמניה לאחר 5 ימי מצוד. משטרת אופנבורג, אתר רשמי
תיק פלילי הכולל ירי באישה, ואחזקת פורנוגרפיית ילדים. ראוש/אתר רשמי, משטרת אופנבורג

לדברי אמו, הוא היה אמור להתגורר אצל דודתו לפני שיבנה לעצמו בית ביער. היא תיארה אותו כאיש יערות, ואמרה כי "הוא רצה לברוח לטבע ולהיות חופשי". האם סיפרה כי הוא גידל לעצמו ירקות, השתמש בבקתה כביתו ופיסל מעץ גמדי גינה, שאותם קיווה למכור. עוד היא סיפרה כי היא נפגשה איתו לקפה בשוק המקומי לפני כשבועיים וכי הוא נראה "נורמלי לחלוטין".

לראוש עבר פלילי עשיר. לפני כעשור הוטל עליו עונש מאסר של שלוש שנים במתקן כליאה לנוער, בגין ירי בקשת לעבר אישה. בשנה שעברה אף נמצאה באחזקתו פורנוגרפיית ילדים, זאת בזמן שנחקר בגין החזקת חומרי נפץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully