וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כית בליכוד בביקורת על נתניהו: "אין לו תכנית סדורה ואפקטיבית לניהול המשבר"

16.7.2020 / 21:46

חברת הכנסת מיכל שיר, המזוהה עם יריבו גדעון סער, יצאה נגד ראש הממשלה ומדיניותו בניהול משבר הקורונה. "חייב לקבל ביקורת מבית מבלי שאנשיו יאשימו כל מי שמביע דאגה כרדיקל או שמאלן", כתבה בפייסבוק. "המדינה לא במקום טוב, כולם סובלים ולסבל אין קשר לשיוך פוליטי"

בנימין נתניהו/צילום: לע"מ, עריכה: שאול אדם

(בווידאו: נתניהו מציג את התכנית הכלכלית, אמש)

ח"כ מיכל שיר (הליכוד) פרסמה היום (חמישי) פוסט בפייסבוק עם ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו וניהול משבר הקורונה. "מדינת ישראל לא במקום טוב. אם לא נתעורר - נקרוס", כתבה שיר, המזוהה עם יריבו של נתניהו ח"כ גדעון סער.

"ראש הממשלה חייב לקבל ביקורת מבית מבלי שאנשיו יאשימו כל מי שמטיל ספק או מביע דאגה כרדיקל או שמאלן. אסור להתנתק מהעם. אסור לזלזל במצוקה אמיתית. אין מנהיג מושלם. לא בדמוקרטיות לפחות", הוסיפה שיר.

עוד היא כתבה כי "על רה"מ ויו"ר תנועת הליכוד, מר כלכלה, בנימין נתניהו, להבין: האנשים האלו - ליכודניקים, ימנים, שמאלנים יהודים נוצרים ומוסלמים - ישראלים - סובלים ולסבל הזה אין קשר לשיוכם הפוליטי".

מיכל שיר. נועם רבקין פנטון \ פלאש90, פלאש 90
"המדינה לא במקום טוב. ח"כ שיר/פלאש 90, נועם רבקין פנטון \ פלאש90

בהתייחס לתכנית המענקים של נתניהו, שיר, החברה בוועדת הכספים, כתבה כי "נכון להיום (ומתחילת המשבר) אין באמת תוכנית סדורה ואפקטיבית לניהול המשבר הכלכלי. חלוקת כספים אינה תוכנית. לתת מענק אחרי ארבעה חודשים של מחסור בהכנסות ונתינת הלוואות בערבות מדינה ועכשיו 2,000 שקלים בחודש זה חוסר הבנת המציאות".

היא הוסיפה כי "כל בעל עסק יודע שבלי תכנית פושטים רגל - צריך תכנית רחבה, לטווח ארוך. כזו שמייצרת תעסוקה, מסתגלת למצב ומוציאה ממנו את הטוב ביותר. ואם נקשיב ונפעל, אם נפיק לקחים ולא נעסוק במלחמות אגו, אם נעשה את זה נדע ימים טובים יותר. אדוני ראש הממשלה, זה בידיים שלך".

עוד בוואלה!

סגר בסופ"ש וסגירת מוסדות חינוך: השרים מתכנסים לאישור המגבלות החדשות

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו מציג תוכנית כלכלית נוכח הקורונה, 15 ביולי 2020. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"אין תכנית סדורה ואפקטיבית לניהול המשבר הכלכלי". נתניהו מציג את התכנית הכלכלית/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

במקביל לפוסט של שיר, סער צייץ כי "בין הדברים המוזרים בערב הזה: נתונים על הדבקה בחופים (מקום פתוח) לא הוצגו בציבור. מומחי הבריאות לא מצליחים להבין את הלהיטות לסגור אותם (פרופ' ברבש, למשל). להבנתי, שר הבריאות לא דוחף לסגור את החופים. אז למה למנוע בימי הקיץ החמים את חוף הים, מקום מפלט חינמי?".

מוקדם יותר התריע סער בציוץ בטוויטר מפני פגיעה קשה במשק. "‏אני מתקשה למצוא רעיון מסדר הגיוני בהחלטות שיובאו לממשלה הערב", צייץ. "הן יביאו בוודאות להחרפת הפגיעה בכלכלה, אך ספק אם ישיגו את התכלית הרצויה. עדיף לקיים עבודת מטה מסודרת ולא להיחפז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully