וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע והפקיר: צעיר מהצפון הואשם בדריסת נערה למוות ליד נוף הגליל

12.7.2020 / 13:51

מוחמד גראבה בן 22, שפגע בנערה עורוב חביב אללה עם רכבו וגרם למותה, מואשם בהפקרה אחרי פגיעה, גרימת מוות ברשלנות, נהיגה ללא פוליסת ביטוח ועבירות תנועה נוספות. יתרה מזאת, הוא נאשם בתאונת דרכים קטלנית נוספת - גם אז ללא עצירה לבחינת הפצוע וללא הזעקת עזרה

קרדיט: דוברות כב"ה אילת

פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד מוחמד גראבה, בן 22 מהמועצה המקומית ריינה, שפגע לפני כשבועיים בנערה בת 16 עם רכבו ליד נוף הגליל - וגרם למותה. גראבה מואשם בסעיפי הפקרה אחרי פגיעה, גרימת מוות ברשלנות, נהיגה ללא פוליסת ביטוח ועבירות תנועה נוספות. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, ב-25 ביוני הנערה עורוב חביב אללה צעדה יחד עם שלוש מחברותיה בשדרות מעלה יצחק מכיוון עין מאהל לכיוון העיר נוף הגליל. הנאשם, שנהג ברכב ללא ביטוח בתוקף, נסע באותה עת במהירות מופרזת בתוך העיר. הוא התקרב במהירות אל מעבר החצייה בו עברה חביב אללה ופגע בה בעוצמה שהעיפה אותה אל נתיב הנסיעה השמאלי - שם נפגעה מרכב אחר באורח קשה. היא פונתה לבית החולים האיטלקי בנצרת, והצוותים הרפואיים נאלצו לקבוע את מותה.

עורוב חביב אללה, ההרוגה בתאונה בנוף הגליל. -, אתר רשמי
הנערה שנהרגה, עורוב חביב אללה/אתר רשמי, -

לאחר הפגיעה, נמלט מהמקום והסגיר את עצמו למשטרה רק כעבור שלוש שעות, על אף שידע כי הוא דרוש לחקירה. לטענת הפרקליטות, תוצאותיה הקשות של התאונה נגרמו בשל רשלנותו של הנאשם, שנהג בקלות ראש וחוסר זהירות, ובמהירות מופזרת שאינה מתאימה לתנאי הדרך והמקום. זאת, ללא תשומת לב לנעשה בכביש, בסביבה ובמצב שגרם לסיכון לעוברי הדרך.

יתרה מזאת, מכתב האישום עולה כי גראבה נאשם בתאונת דרכים קטלנית נוספת, גם אז ללא עצירה לבחינת התוצאות וללא הזעקת עזרה. נהג רכב נוסף, תושב עין מאהל בן 20, נעצר גם הוא בחשד למעורבות במותה של עורוב אללה.

עוד בוואלה!

נערה בת 15 נהרגה מפגיעת רכב סמוך לנצרת; 2 נהגים כבני 20 נעצרו

לכתבה המלאה
זירת הפגע וברח סמוף נוף הגליל 25 ביוני 2020. -, אתר רשמי
זירת התאונה ליד נוף הגליל/אתר רשמי, -

בתחילת החודש אירעה תאונה נוספת בה עלה החשד לפגע וברח. רוכב אופניים כבן 60 נהרג לאחר שנפגע מרכב ברחוב דוכיפת בערד, ובזירה לא נמצא הרכב הפוגע. צוותי מד"א העניקו לרוכב טיפול רפואי במקום, אך בתום פעולות ההחייאה, נאלצו לקבוע את מותו.

באותו היום, 3 ביולי, נהרג בתאונה אחרת גם כמאל טאהא, תושב כאבול בן 49. בזמן שנסע בצומת גני טמרה בכביש 70, רכב מסוג ב.מ.וו. התנגש בו בעוצמה. צוות נט"ן זהראוי הגיש עזרה ראשונה לטאהא, שנפצע באורח אנוש במהלך התאונה, והעביר אותו תוך מאמצי החייאה לבית החולים רמב"ם שבחיפה. בהמשך, בחדר הלם בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בנוסף לכך, אשתו של כמאל, בת 41, נפצעה באורח קשה ופונתה על ידי מד"א לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully