וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה בת 15 נהרגה מפגיעת רכב סמוך לנצרת; 2 נהגים כבני 20 נעצרו

25.6.2020 / 23:51

הנערה נפגעה מרכב סמוך לישוב עין מאהל בצפון, בעת שחצתה את הכביש. מעוצמת הפגיעה היא עפה לעבר רכב אחר בכביש. היא פונתה במצב קשה לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם נקבע מותה. לאחר התאונה, הנהג הפוגע הסגיר את עצמו למשטרה. נהג נוסף נעצר בחשד למעורבות במקרה

צילום: מד"א, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

(בווידאו: רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות עם רוכב אופניים ברמת גן, בשבוע שעבר)

נערה בת 15 נהרגה הערב (חמישי) מפגיעת רכב סמוך לישוב עין מאהל בצפון. הנערה, שחצתה את הכביש נפגעה מרכב שהעיף אותה לעבר רכב אחר. הנערה נפגעה באופן קשה, ופונתה לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם נקבע מותה.

כוחות משטרה הוזנקו לארוע, הקימו מחסומים ופתחו בחקירה. השוטרים החלו סרוק אחר הרכב הפוגע, אך לאחר התאונה הנהג הפוגע, תושב ריינה בן 21, הסגיר את עצמו למשטרה. נהג רכב נוסף, תושב עין מאהל בן 20, נעצר גם הוא במעורבות במקרה. עוד נמסר כי החקירה עדיין בעיצומה.

פראמדיקית מד"א שרה שטרית סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו את הפצועה שוכבת על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד". היא הוסיפה כי "הענקנו לה טיפול רפואי, הכנסנו אותה במהירות לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות, עיסויים ומתן מכות חשמל".

זירת הפגע וברח סמוף נוף הגליל 25 ביוני 2020. -, אתר רשמי
זירת התאונה, הערב/אתר רשמי, -

לאחר התאונה, רוכבת אופניים בת 57 נפצעה באורח קשה מפגיעת רכב בדרך הרכבת בנתניה. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה עם חבלות בראש ובגפיים לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

מוקדם יותר, נפצע הולך רגל בן 80 באורח אנוש מפגיעת רכב בדרך יד לבנים בחיפה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינו אותו עם פגיעה רב מערכתית, ותוך פעולות החייאה לבית החולים רמב"ם בעיר.

פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע ערן גולדשטיין סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלות קשות בפלג גופו העליון".

עוד בוואלה!

דורס הילד איתי מרגי ביום כיפור הורשע בהמתה בקלות דעת וסחר בסמים

לכתבה המלאה
עורוב חביב אללה, ההרוגה בתאונה בנוף הגליל. -, אתר רשמי
ערוב חביב אללה, הנערה שנהרגה הערב/אתר רשמי, -

הוא הוסיף כי "הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ והוא פונה לבית החולים כשמצבו קריטי, ותוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

בשעות הצהריים נפצע צעיר בן 20 באורח בינוני, לאחר שהתנגש עם רכבו במעקה בטיחות בדרך נמיר בתל אביב. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב בעיר.

זירת התאונה בה נפצע קשיש כבן 80 באורח אנוש מפגיעת רכב בדרך יד לבנים בחיפה. 25 ביוני 2020. מד"א
זירת התאונה בה נפצע בן 80 באורח אנוש מפגיעת רכב בחיפה, היום/מד"א

בתאונה אחרת, שאירעה בשעות הצהריים בכביש 40 סמוך לצומת טללים, נפצעו חמישה בני אדם בדרגות קושי שונות.

צוותי מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לשישה פצועים, בהם אישה בת 30 במצב קשה וחמישה במצב בינוני וקל, ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

(עדכון ראשון: 21:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully