וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחה כסף במהלך שיעורי ניסיון: תושבת פתח תקווה מואשמת בגניבות מחדרי כושר

11.7.2020 / 10:05

מכתב האישום עולה כי ילזיבטה מלינסקי בת ה-32 נהגה להגיע למכוני כושר ברחבי הארץ תחת שם בדוי ולגנוב ממבקרים במקום כסף וכרטיסי אשראי בחדרי ההלבשה, איתם ביצעה רכישות בשווי אלפי שקלים. לאחר שהגיעה לעשרות קורבנות, היא נעצרה בביתה

צילום באדיבות דוברות המשטרה

(בווידאו: תושב לוד נאשם בגניבה ממסעדה ותקיפת בעל המקום)

כתב אישום הוגש אתמול (שישי) נגד ילזיבטה מלינסקי, תושבת פתח תקווה בת 32, בגין עבירות גניבה והתחזות. על פי האישומים נגדה, בשנתיים האחרונות, מלינסקי נהגה להגיע למכוני כושר ברחבי הארץ תחת שם בדוי ולגנוב מחדרי ההלבשה פריטים אישיים של מתאמנים במקום, בהם כרטיסי אשראי וכסף מזומן.

החקירה נגד מלינסקי התנהלה במרחב ירקון של המשטרה וממנה עלה כי כי במהלך השנתיים האחרונות, היא נהגה להגיע אל מועדוני כושר ובתי עסק אחרים בכל רחבי הארץ, לרוב תוך שימוש בשם בדוי לגנוב מהמקום ארנקים וכסף. מהחקירה עלה כי השיטה של מלינסקי הייתה להתחזות למי שמעוניינת לקיים שיעור ניסיון. לאחר מכן, היא נהגה לצאת באמצע השיעור, לגשת אל חדרי ההלבשה ולגנוב את תוכן התיקים של משתתפים אחרים.

ילזיבטה מלינסקי, בת 32 מפתח תקווה החשודה בעשרות גניבות ממועדוני כושר ברחבי הארץ. 11 ביולי 2020.. ללא, אתר רשמי
התחזתה למתאמנת שבאה לשיעור ניסיון. מלינסקי/אתר רשמי, ללא

באחד המקרים, היא גנבה כרטיס אשראי, רכשה באמצעותו בשר בשווי 7,000 שקלים ולאחר מכן התחזתה לבעלת קייטרינג שלכאורה נשארה עם סחורה "מיותרת", אותה מכרה במזומן לעוברי אורח. במקרה אחר, גנבה כרטיס אשראי מסוג "חבר" של קצינה בצה"ל וביצעה בו רכישות בשווי של יותר מ-3,000 שקלים.

בשבוע שעבר, בעקבות תלונה שהוגשה נגדה, היא נעצרה על ידי שוטרי מרחב ירקון של המשטרה. בעת שהגיעו השוטרים לדירתה, ניסתה מלינסקי לברוח דרך החלון.

מועדון הולמס פלייס ראשון לציון.. צילום: שי גרינברג, אתר רשמי
גנבה פריטים אישיים מחדרי ההלבשה/אתר רשמי, צילום: שי גרינברג

בחקירה עלה כי במהלך השנה האחרונה, עשרות מתאמנים ומתאמנות בחדרי כושר ברחבי הארץ היו קורבנות לגניבות שביצעה. כתב האישום שהוגש נגדה כולל 40 אישומים שונים של גניבה והתחזות לאחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully