וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחל מזל טוב - וגנב את רכושם: בן 35 פרץ לרכב חתן-כלה ביום החתונה

18.10.2019 / 21:36

בעת שהצטלמו לפני החתונה, רכבם של בני הזוג נפרץ ונגנב ממנו כסף מזומן, תכשיטים וטלפון נייד. הגבר נעצר לאחר שצילם את עצמו בטלפון הגנוב והעלה את התמונות לרשת. הכלה תיארה: "זה הרס לי את החתונה, כל האיפור נמרח לי מהבכי"

רכב חתונה נפרץ באילת, נובמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
"עצר לידינו מישהו בתוך רכב ואמר לנו מזל טוב". רכב חתן-כלה/חטיבת דובר המשטרה

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שישי) בשלושה ימים את מעצרו של גבר כבן 35 מנתניה, החשוד כי פרץ לרכב חתן-כלה ביום חופתם וגנב מתוכו רכוש רב. לירון ובן זוגה נישאו בסוף חודש ספטמבר, וכמו זוגות רבים, הגיעו לצילומים בנחל אלכסנדר. בעת שהצטלמו נפרץ רכבם ונגנב ממנו רכוש רב, הכולל כסף מזומן, תכשיטים, טלפון נייד.

הכלה תיארה את השתלשלות העניינים בשיחה עם וואלה! NEWS. "לקראת סוף הצילומים ביום החתונה, נסענו לסבב צילומים אחרון לפני הנסיעה לאולם בקיבוץ מעברות הסמוך לנחל אלכסנדר", שחזרה. "השארנו ברכב את התיק שלי שבו היו גם התכשיטים שלי לחתונה, הטלפון הנייד, האישור של המקווה, ארנק עם כסף וכרטיסי אשראי. הוא לא הסתפק בזה וגנב עוד שלושה תיקים של המלווים שלנו שכללו כסף שהם תכננו לתת לנו כמתנה לחתונה. בסביבות ה-1,500 שקלים וכסף נוסף שהיה להם".

כשהבינו כי רכבם נפרץ ורכושם ורכוש חבריהם נגנב, תחילה לא פענחו מי פרץ לרכב ולקח את הדברים. "לאחר כמה ימים נזכרתי שכשהצטלמנו, עצר לידינו מישהו בתוך רכב ואמר לנו מזל טוב. לא ייחסנו לזה משמעות", סיפרה הכלה. "לפתע התחלתי לקבל התראות על תמונות שעולות לגוגל דרייב מהמכשיר שנגנב לי. הוא לא ידע שכל תמונה שהוא צילם עלתה לגיבוי בגוגל דרייב. הגנב צילם את עצמו, ונתן את המכשיר לבן שלו שגם צילם את עצמו".

שביל השרון נחל אלכסנדר. איל שפירא, איל שפירא
הרכב נפרץ בעת הצילומים, נחל אלכסנדר/איל שפירא, איל שפירא

היא תיארה כיצד הבינה שאותו אדם שתמונותיו מופיעות בשירות אכסון הקבצים של גוגל, הוא אכן מי שגנב את רכושם. "ברגע שראיתי את התמונות מיד זיהיתי שמדובר באותו אדם שאמר לנו מזל טוב במקום שבו נגנבו לנו הדברים", אמרה. הזוג העביר את החומרים למשטרה והחשוד אכן אותר ונעצר על ידי שוטרי תחנת "שדות". "עודכנו במעצר ואמרו לנו שמנסים לאתר את כל מה שנגנב לנו".

"זה הרס לי את החתונה, היו צריכים להביא לי תכשיטים חדשים, הרבה בירוקרטיה מול המקווה כדי להשיג אישור חדש וכל זה כשעתיים לפני החופה. בקושי הצלחתי ליהנות מהאירוע. כל האיפור נמרח לי מהבכי. באולמי 'ערוגות בושם' פעלו למעני בצורה מדהימה וניסו לעזור במה שרק אפשר, אני מאוד מקווה שדבר כזה לא יקרה לזוגות אחרים, הגשנו תלונה במשטרה והעברנו להם את כל החומרים, הם זיהו את האיש בתמונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully