וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה - עדכון יומי: 816 אובחנו ביממה האחרונה, הממשלה תדון בהגבלות

6.7.2020 / 14:36

משרד הבריאות עדכן כי מניין המאובחנים בנגיף עלה ל-30,162. אתמול התקבלו תוצאות עבור 18,946 בדיקות והאחוז החיוביים לנגיף נותר 4.3%. מספר החולים הפעילים הוא 11,856. בבתי החולים מאושפזים 354 חולים, מתוכם 90 חולים קשים. נכון להיום מתו 332 בני אדם מנגיף

צילום: ערוץ כנסת

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי 816 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-30,162. אתמול התקבלו תוצאות עבור 18,946 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 4.3%.

מספר החולים הפעילים הוא 11,856. בבתי החולים מאושפזים היום 354 חולים, מתוכם 32 מונשמים ו-90 חולים קשים. נכון להיום מתו 332 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

ברקע העלייה בתחלואה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר היום בישיבת הממשלה כי אם לא נפעל עכשיו נקבל מאות חולים קשים, ואולי אף יותר מאלך חולים קשים בנגיף הקורונה בשבוע הקרובים. "לכן אנחנו נדרשים לצעדים מיידיים שימנעו מאיתנו את הצורך לעשות צעדים הרבה יותר קיצוניים בהמשך", אמר נתניהו. "ברוב הדברים שמובאים לפניכם כאן, אנחנו לא נגענו. ההתמקדות שלנו היא בעיקר בהגבלות בהתקהלות במרחבים סגורים".

החלת הסגר בלוד בעקבות עלייה בתחלואה 2 ביולי 2020. ראובן קסטרו
החלת הסגר בלוד בעקבות עלייה בתחלואה/ראובן קסטרו

השרים התנגדו היום בדיון הממשלה לדרישת משרד הבריאות לסגור את כל בתי התפילה בשל העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה. סגירת בתי הכנסת ירדה מהפרק ויורשו עד 19 מתפללים בבתי התפילה. זאת, לאחר שח"כ משה גפני איים שבמידה והישיבות ייסגרו, הוא ימליץ למועצת גדולי התורה לפרוש מהממשלה.

בנוסף לכך, הממשלה אישרה היום את הקמת ועדת השרים לבחינת השימוש באיכוני השב"כ לצורך צמצום התפשטות נגיף הקורונה. מי שירכז את הנושא בוועדה יהיה שר המודיעין אלי כהן. בוועדה יהיו חברים ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון בני גנץ, שר הבריאות יולי אדלשטיין, שר המשפטים אבי ניסנקורן, ושר החוץ גבי אשכנזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully