וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני המבקרים במקום: טיגריס הרג עובדת בגן חיות בשווייץ

5.7.2020 / 22:52

נסיבות הטרגדיה שאירעה בציריך טרם התבררו. צוות התערבות של גן החיות הצליח לחלץ את העובדת בת ה-55, אך מצבה היה קריטי והיא מתה בתוך זמן קצר. "למרבה הצער העזרה הגיעה מאוחר מדי"

נמר רודף אחרי אופנוע/יוטיוב

(בווידאו: טיגריס רודף אחרי אופנוע, 2019)

טיגריס סיבירי תקף והרג עובדת בגן החיות השבוע בציריך מול המבקרים ועובדי המקום. עדי ראייה הזעיקו עזרה וצוות התערבות הצליח לחלץ את העובדת, אך ניסיונות ההחייאה נכשלו ולבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

האירוע אירע כשמבקרים הבחינו בנעשה והזעיקו עזרה. צוות החירום מיהר לעזרתה של העובדת ובסופו של דבר הצליח להוציא את הטיגריס מהכלוב, אך העובדת בת ה-55 מתה במקום.

נפתחה חקירה לבירור האירוע. טרם התברר מדוע העובדת שהתה בכלוב ביחד עם הטיגריס. למרות שצוות החירום של גן החיות הצליח לפתות את הטיגריס אל מחוץ למתחם, המאמצים להחיות את העובדת נכשלו, נמסר בהודעת גן החיות. דוברת משטרת ציריך, ג'ודית היידל אמרה כי "למרבה הצער העזרה הגיעה מאוחר מדי".

טיגריס בהודו 2015. AP
טיגריס/AP

הטיגריס, ששמו אירינה, נולד בגן חיות בדנמרק בשנת 2015 והועבר לציריך בשנה שעברה. מנהל גן החיות של ציריך, סוורין דרדן, אמר כי הקורבן הייתה חברת צוות זמן רב. "אנחנו מוסרים את תנחומינו המלאים למשפחת הקורבן", הוסיף.

ייעוץ מקצועי הועמד לרשות העדים לתקיפה ובגן החיות אמרו כי במקום יישאר סגור ביום ראשון בעקבות האירוע. תקיפות בעלי חיים בגני חיות הן נדירות יחסית, אך זו אינה הפעם הראשונה שמדווח על אירוע כזה בגן החיות של ציריך.

בדצמבר 2019, תנין בגן החיות נשך את ידו של שומר במהלך פעולת ניקוין שגרתית של האיזור בו הוא חי. משלא הצליחו לשחרר את התנין מאחיזתו בשומר, הוחלט לירות בו.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully