וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט הותקף על ידי טיגריס באי קוסמוי שבתאילנד; מצבו יציב

22.8.2019 / 18:51

קונסוליית ישראל בבנגקוק אישרה כי פעוט בן שנתיים הותקף בקוסמוי, וכי מצבו יציב. "הקונסולית עומדת בקשר עם משפחתו של הילד, ומסייעת ככל האפשר". סבו של הילד התעלף בזמן האירוע

קוסמוי תאילנד. AP
קוסמוי/AP

פעוט ישראלי הותקף היום (חמישי) על ידי טיגריס באי קוסמוי שבתאילנד. מקונסולית ישראל בתאילנד נמסר כי מצבו יציב, וכי הפרטים נכונים. סבו של הילד התעלף בזמן שהותקף. מהקונסולייה נמסר עוד כי הם עומדים בקשר עם המשפחה.

לפני יומיים טבע למוות יוסף לוי, תלמיד ישיבה ישראלי בן 25 מבאר שבע בחוף באי קוזומל שבמקסיקו. מחקירת האירוע עולה כי הוא איבד את הכרתו במהלך פעילות ספורט ימי אתגרי וטבע. צוותי רפואה וכוחות המשמר הימי הוזעקו למקום ואיתרו אותו ללא רוח חיים.

נמר, דרום אפריקה, 2008. AP
הפעוט פונה לבית חולים מקומי/AP

יו"ר זק"א, יהודה משי-זהב, סיפר כי לוי התנדב בבית חב"ד באזור. "בערב הוא יצא עם כמה חברים בשעה שהים היה סוער, חברים שהיו איתו חילצו אותו", סיפר. "לאחר שהשגנו ויתור מהמשטרה המקומית, ארבעה חברים שמרו על גופתו וכעת חושבים מהי הדרך הכי מהירה להביאו לקבורה בארץ. כמו כן הודענו על כך למשפחתו. זה אחד מאותם אסונות שקורים בין הזמנים".

ביום ראשון אותרה גופתה של איה נעאמנה, צעירה ישראלית בת 22, במדבר דנקיל באתיופיה. נעאמנה, סטודנטית להנדסה אזרחית, ביקרה במדינה במסגרת משלחת מטעם הטכניון, שבסיום הקורס האקדמי בו השתתפה היא החליטה לצאת לטיול פרטי עם כמה מחבריה, במהלכו אבד עמה הקשר והיא לא הגיעה לנקודת המפגש שנקבעה. בן דודו של אביה, מונדר נעאמנה, סיפר כי הצעירה נמצאה על ידי מקומיים שסייעו לחברת "מגנוס" בחיפושים.

עוד בוואלה!

"החוק מאפשר": עיריית נתיבות החליטה לקיים מופע בהפרדה מלאה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully