וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה לא מתבייש?": עימות אלים בין ברוך מרזל ומאבטחי השר פרץ בחברון

30.6.2020 / 19:17

השר לענייני מורשת סייר בעיר כשפעיל הימין הקיצוני התקרב אליו והאשים אותו בהפרת הסיכום על ריצה משותפת לכנסת עם עוצמה יהודית, וכינה אותו שקרן ורמאי. בתגובה, מאבחני פרץ ניגשו אליו, ובין השניים התפתחו מאבק פיזי. מרזל איים להתלונן נגדם: "בריונות לא תעצור אותי"

-

עימות אלים התפתח היום (שלישי) בין מאבטחיו של השר לענייני מורשת וירושלים רפי פרץ לבין פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל בסיור בחברון.

במהלך הסיור, התקרב מרזל לפרץ כי הוא "שקרן ורמאי" כשהפר סיכום על ריצה משותפת עם עוצמה יהודית בבחירות לכנסת, ובכך "חילל שם שמים", כלשונו. מרזל טען כי פרץ עשה את כל זה בעבור בצע כסף ותפקיד שר. "אתה לא מתבייש?", קרא לעברו. מאבטחי השר קרבו אליו למרזל בעקבות דבריו, ובין הצדדים התפתח עימות אלים.

מרזל טען כי הוא ספג חבלות כתוצאה מהעימות, ושוקל להגיש תלונה נגד המאבטחים. "שום מכות ובריונות לא יצליחו לעצור אותי מלומר דברי אמת נגד מי ששיקר נטש ורימה", אמר.

מלשכת השר רפי פרץ נמסר בתגובה כי "השר הגיע לסיור בחברון וקריית ארבע על מנת לבחון את הפיתוח של מוזיאון מורשת היישוב היהודי בחברון ומערת המכפלה. השר הותקף בצעקות וקללות אך הדבר לא ימנע ממנו להגיע לעיר, להמשיך בעשייה ולפתח את נחלת אבותינו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאבק פיזי אלים. מרזל ומאבטחי השר פרץ בחברון/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרץ הגיע לפוליטיקה לאחר שבנט, ושותפתו איילת שקד, עזבו את הבית היהודי. הוא נבחר לכהן כיו"ר המפלגה ובבחירות הראשונות הצליח יחד עם האיחוד הלאומי ועוצמה יהודית להשיג חמישה מנדטים בלבד. הוא מונה לתפקיד שר החינוך בממשלת מעבר במקומו של נפתלי בנט, ובבחירות לכנסת ה-22 הוצב במקום השני ברשימת ימינה ונבחר לכנסת.

בבחירות האחרונות הוא חתם על הסכם עם עוצמה יהודית, אך הפר אותו ברגע האחרון לאחר שהופעלו עליו לחצים בתוך המפלגה ומחוצה לה. לבסוף, הוא רץ יחד עם האיחוד הלאומי והימין החדש.

עוד בוואלה!

כשנתניהו איים "נלך על הראש שלכם": מאחורי הקלעים של הדרמה הלילית בימין

לכתבה המלאה
טקס חילופי שרים במשרד החינוך בירושלים 18 במאי 2020. דוברות משרד החינוך, אתר רשמי
"השר הותקף בצעקות וקללות אך הדבר לא ימנע ממנו להגיע לחברון". פרץ/אתר רשמי, דוברות משרד החינוך

לאחר הבחירות, פרץ עזב את מפלגת ימינה ונכנס לממשלה בתמורה לקבלת התיק לענייני מורשת ירושלים. לאחר שהתפקיד הוצע לו, נתניהו ביקש ממנו שיכהן במקום זאת כשר לענייני התיישבות, אך הוא סירב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully