וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ זוהר נגד השר כץ: "אוי לה להתנשאות האשכנזית"

28.6.2020 / 19:13

המתיחות בין שני חברי הליכוד נמשכת, כאשר יו"ר הקואליציה תקף בחשבון הטוויטר שלו את שר האוצר בעקבות ביקורת שמתח עליו במהלך ריאיון. זוהר: "אין לי ספק שדרכו תוביל אותו לכישלון פוליטי ומקצועי". כץ: "נבחרתי במקום ה-2, חלק מהמבקרים ראו את המקום ה-30 מלמטה"

צילום: ערוץ כנסת, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר תקף הערב (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו את שר האוצר ישראל כץ, וצייץ כי "אוי לה להתנשאות האשכנזית". זאת, בתגובה לריאיון של כץ בגלי צה"ל, בו נשאל לגבי הביקורת שזוהר מעביר עליו בשבועות האחרונים.

"עצוב לראות כיצד ישראל כץ, המשמש כשר האוצר של מדינת ישראל, יורד נמוך רק כדי להצדיק את החלטותיו המקצועיות", כתב זוהר. "זה לא סוד שאני חלוק עליו במגוון רחב של נושאים כלכליים אך זה מעולם לא גרם לי לזלזל בו. אין לי ספק שדרכו תוביל אותו לכישלון פוליטי ומקצועי, ימים יגידו".

בריאיון לגל"צ אמר השר כי "התוצאות בממשלה, שמקבלת את הצעותיי, מדברות בפני עצמן. נבחרתי במקום ה-2 הצמוד ל-1 (בבחירות המקדימות בליכוד) וחלק מהמבקרים ראו את המקום ה-30 מלמטה".

חברי הכנסת ישראל כ"ץ ומיקי זוהר. יונתן זינדל, פלאש 90, אתר רשמי
מתיחות בתוך הליכוד. זוהר וכץ, החודש/אתר רשמי, יונתן זינדל, פלאש 90

המתיחות בין זוהר וכץ החלה לפני כשבועיים, כשכץ סירב לקדם הצעת חוק שזוהר קידם למניעת תחרות של חברות האשראי בשוק הביטוח. שר האוצר צייץ בטוויטר כי הוא מתנגד לקידום ההצעה, וגורמים בקואליציה העריכו כי זוהר נוקם בכץ על כך.

כמה ימים לאחר מכן, יו"ר הקואליציה כתב בטוויטר כי יבקש לשנות את החוק למענק עידוד תעסוקה שקידם שר האוצר. השינוי שביקש זוהר הוא שהמענק ישולם בגין עובדים שמשכורתם עומדת על 2,650 שקלים ולא 3,300, כפי שנוסח החוק שאושר קובע.

עוד בוואלה!

העימות בליכוד שעלול לעכב את המענק לעידוד תעסוקה

לכתבה המלאה

כוונתו של זוהר הייתה עלולה לעכב את אישורה הסופי של הצעת החוק, בשל התנגדותו של כץ לערוך שינויים בהצעת החוק. אחרי העימות, השניים הסכימו לקיים הידברות על הצעת החוק של זוהר - למנוע מחברות אשראי להיכנס לתחום הביטוח, כדי לקדם גם את החוק של כץ בהסכמה. בעקבות זאת, החוק אושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully