וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי ת"א נחקרו בשנית: "מדובר בדפוס קבוע של קשרים עם צעירות"

28.6.2020 / 17:58

שחקני האלופה, החשודים ביחסי מין עם נערות מתחת לגיל 16, הגיעו למשרדי ימ"ר מרכז, ונחקרו במשך כשלוש שעות. גורם המעורה בפרטים אמר כי מתחזק החשד לעבירת הגשת האלכוהול לקטינות, אך לא בטוח שהחקירה תסתיים בהליך פלילי: "זה לא אומר שלא היה כאן כלום"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

שני שחקני מכבי תל אביב שבמרכז פרשת הכדורגלנים והקטינות נחקרו היום (ראשון) פעם נוספת על ידי המשטרה במשרדי ימ"ר (היחידה המרכזית) מרכז. הם נחקרו במשך כשלוש שעות, לאחר העדויות שמסרו הנערות בשבוע שעבר. הטלפונים של השחקנים הוחזרו אליהם, לאחר שהועתקו על ידי המשטרה.

במסגרת הפרשה, השחקנים חשודים שקיימו יחסי מין עם קטינות מתחת לגיל 16. גורמים המעורים בפרטים אמרו לוואלה! NEWS כי מתחזק החשד נגדם לעבירת הגשת האלכוהול לקטינות, אך לא בטוח שהחקירה תסתיים בהליך פלילי. לדברי אחד הגורמים, "לא בטוח בכלל שהדברים יסתיימו בהליך פלילי, אך זה לא אומר שלא היה כאן כלום. צריך לשפוט את הסיפור הזה בעיקר במישור הערכי, שם נמצאו כשלים גדולים".

גורם אחר הוסיף כי "מי שנחשף לתוכן בטלפונים שלהם יבין שמדובר בדפוס קבוע של קשרים עם צעירות. השחקנים ניצלו את מעמדם ועושרם כדי לצוד בנות צעירות ותמימות".

פרשת הכדורגלנים והקטינות. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
שחקן מכבי תל אביב. אילוסטרציה/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

בנוסף לחקירה, בית משפט השלום בראשון לציון שחרר היום למעצר בית של חמישה ימים את תומר משעלי בן ה-37 מרמת גן, החשוד בניסיון סחיטה של שחקני הכדורגל ושל בני משפחותיהם. משעלי, שנעצר בשבוע שעבר, הוא בעל עבר פלילי, שלחובתו חמש הרשעות קודמות. בנוסף אליו, עוכב לחקירה בעניין גם קרוב משפחתו, ששוחרר באותו היום שבו נחקר. החקירה בעניין נמשכת.

עוד בוואלה!

חיקוי עלוב: הספורטאים הישראלים אפילו לא מנסים להיות מודלים לחיקוי

לכתבה המלאה

בשבוע שעבר, הנערות זומנו למסור עדות לאחר שעלו פערים בגרסאות שמסרו בחקירות הקודמות. במסגרת העדות, הוצגו להן התכתבויות ששוחזרו מתוך הטלפון הנייד שלהן, ולפי גורם המעורה בפרטים עלו סתירות בגרסאותיהן.

מנגד, גורם בסביבתן מתח ביקורת על חקירת המשטרה, ואמר כי "זה תמוה שהנערות בילו בתחנת המשטרה יותר שעות ממה שנחקרו השחקנים עצמם".

(עדכון ראשון: 09:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully