וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: הנערות העידו והשחקנים לא יזומנו לחקירה השבוע

24.6.2020 / 20:23

גורם בסביבת הנערות מתח ביקורת על המשטרה וטען כי עדותן נמשכה זמן רב מדי ביחס לגילן הצעיר. "תמוה שהנערות נחקרו יותר שעות מהחשודים", אמר. גורם המעורה בפרטי החקירה אמר כי גם היום עלו סתירות בגרסאת הנערות. חשוד נוסף נעצר בחשד למעורבות בניסיון לסחיטת הכדורגלנים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

הנערות הקשורות בפרשה העידו היום (שלישי) במשטרה במשך תשע שעות. במשטרה יבדקו את הגרסאות שמסרו היום הבנות, וייתכן שבהמשך הן יזומנו לעימות ביניהן. לאחר עדות הנערות, נראה כי השחקנים לא יזומנו לחקירה השבוע. החוקרים הציגו לנערות התכתבויות ששוחזרו מתוך הטלפון הנייד שלהן, וגורם המעורה בפרטים אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי גם היום עלו סתירות בגרסאות של הנערות.

גורם בסביבת הנערות מתח ביקורת על חקירת המשטרה, ואמר כי "זה תמוה שהנערות בילו בתחנת המשטרה יותר שעות ממה שנחקרו השחקנים עצמם".

בשעות הבוקר הוארך מעצרו של תומר משעלי, בן 37 מרמת גן, החשוד בסחיטת שחקני מכבי תל אביב המעורבים בפרשת הכדורגלנים והקטינות. בית משפט השלום בראשון לציון החליט להאריך את מעצרו בחמישה ימים. השופטת זהר סגל דיבון ציינה בהחלטתה כי "מדובר בחשוד בעל עבר פלילי, שלחובתו חמש הרשעות קודמות".

פרשת הכדורגלנים והקטינות. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
"תמוה שהנערות בילו בתחנת המשטרה יותר שעות מהכדורגלנים". שחקן כדורגל במכבי ת"א/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

אחר הצהריים זומן גבר נוסף, בן 35 תושב רמת גן, לחקירה בחשד למעורבות בניסיון הסחיטה. לפני זמן קצר הוחלט לעצור אותו. החשוד יובא בבוקר בפני שופט בבית המשפט השלום בראשון לציון. החשוד הנוסף שנעצר הוא קרוב משפחתו של תומר משעלי, והחשד הוא שהם פעלו בצוותא. במשטרה בודקים האם יש קשר או היכרות בין החשודים לבין המשפחות של הקטינות.

במרכז הפרשה עומד החשד שהכדורגלנים קיימו יחסי מין עם נערות מתחת לגיל 16. שתי הנערות זומנו למסור עדות, לאחר שעלו פערים בגרסאות שנתנו בחקירות הקודמות. טענותיהן של הנערות נחשפו חלקית ב"חדשות 13": "השחקנים לחצו שנשחק משחק וקשרו לתוכו שתיית אלכוהול בשוטים... הם נתנו לנו לשתות שוב ושוב... הם מזגו לנו... הייתי בחוסר שליטה וערפול בגלל האלכוהול שהשקו אותנו", אמרה אחת מהנערות. עם זאת, השחקנים מכחישים את הטענה בתוקף, וממשיכים לטעון כי לא היה אלכוהול בדירה, ושהנערות לא הושקו על ידיהם.

במקביל לחקירת עבירות המין, היחידה המרכזית ניהלה חקירה סמויה שהפכה לגלויה, ובמרכזה ניסיון הסחיטה של השחקנים על ידי אלמונים. מהחקירה עלה כי בני משפחתו של הכדורגלן קיבלו שיחות מגורם אנונימי שהציע למסור במשטרה עדות שתוביל לסגירת התיק בתמורה למאות אלפי שקלים.

עוד בוואלה!

פרשת הכדורגלנים והקטינות: הוארך מעצר החשוד בסחיטת השחקנים

לכתבה המלאה
מתחם האימונים של מכבי תל אביב, קרית שלום. ראובן קסטרו
מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקרית שלום/ראובן קסטרו

על פי החשד, האדם הציג את עצמו מטעם משפחתה של אחת מהנערות, ודרש את התשלום בתמורה לכך שתודה ששיקרה ביחס לגילה. זהותו של אותו אדם, תומר משעלי, נחשפה היום.

ביום ראשון, בית משפט השלום בראשון לציון דחה את הבקשה לפרסם את שמותיהם של השחקנים. לפי גורמים המעורים בפרטים, שופטת השלום בראשון לציון, זהר סגל דיבון, ציינה בהחלטתה כי לאחר עיון בתיק החקירה נראה שהראיות דלות ולכן אין זה מצדיק ששמם יפורסם.

(עדכון ראשון 17:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully