וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: נעצר חשוד בסחיטת השחקנים

23.6.2020 / 17:56

המשטרה חוקרת גבר בן 37 מרמת גן, החשוד שעומד מאחורי שיחות לבני משפחתו של אחד מהכדורגלנים המעורבים בפרשה. על פי החשד, הוא דרש תשלום של מאות אלפי שקלים בתמורה לכך שאחת מהנערות תודה ששיקרה ביחס לגילה. שתי הנערות זומנו למסור עדות וייערך ביניהן עימות

-

המשטרה עצרה היום (שלישי) גבר בן 37 מרמת גן בחשד לסחיטת שחקני מכבי תל אביב המעורבים בפרשת הכדורגלנים והקטינות. החשוד נחקר במשרדי ימ"ר (היחידה המרכזית) מרכז. מחר יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו.

במרכז הפרשה עומד החשד שהכדורגלנים קיימו יחסי מין עם נערות מתחת לגיל 16. שתי הנערות זומנו למסור מחר עדות, שבמסגרתה ייערך ביניהן עימות, לאחר שעלו פערים בגרסאות שנתנו בחקירות הקודמות.

פרשת הכדורגלנים והקטינות. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
שחקן מכבי תל אביב. אילוסטרציה/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

במקביל לחקירת עבירות המין, היחידה המרכזית ניהלה חקירה סמויה, שהפכה היום לגלויה, ובמרכזה ניסיון הסחיטה של השחקנים על ידי אלמונים.

מהחקירה עלה כי בני משפחתו של הכדורגלן קיבלו שיחות מגורם אנונימי שהציע למסור במשטרה עדות שתוביל לסגירת התיק בתמורה למאות אלפי שקלים. על פי החשד, האדם הציג את עצמו מטעם משפחתה של אחת מהנערות, ודרש את התשלום בתמורה לכך שתודה ששיקרה ביחס לגילה.

עוד בוואלה!

הנערות זומנו לעימות, חשד: אלמונים סחטו את אחד הכדורגלנים

לכתבה המלאה

טענותיהן של הנערות נחשפו חלקית ב"חדשות 13": "השחקנים לחצו שנשחק משחק וקשרו לתוכו שתיית אלכוהול בשוטים... הם נתנו לנו לשתות שוב ושוב... הם מזגו לנו... הייתי בחוסר שליטה וערפול בגלל האלכוהול שהשקו אותנו", אמרה אחת מהנערות. עם זאת, השחקנים מכחישים את הטענה בתוקף, וממשיכים לטעון כי לא היה אלכוהול בדירה, ושהנערות לא הושקו על ידיהם.

ביום ראשון, בית משפט השלום בראשון לציון דחה את הבקשה לפרסם את שמותיהם של השחקנים. לפי גורמים המעורים בפרטים, שופטת השלום בראשון לציון, זהר סגל דיבון, ציינה בהחלטתה כי לאחר עיון בתיק החקירה נראה שהראיות דלות ולכן אין זה מצדיק ששמם יפורסם.

גורם המקורב לחקירה אמר כי התיק יגיע בסופו של דבר להכרעת הפרקליטות, ושם ככל הנראה יתקשו למצוא תשתית ראייתית נגד השניים. ההערכה הרווחת היא שהתיק ייסגר מחוסר ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully