וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: הוארך מעצר החשוד בסחיטת השחקנים

24.6.2020 / 10:57

שופטת בית משפט השלום בראשל"צ האריכה בחמישה ימים את מעצרו של תומר משעלי מרמת גן, שעל פי החשד דרש תשלום מבני משפחותיהם של שחקני מכבי תל אביב בתמורה לשינוי עדות הנערה. "בעל עבר פלילי שלחובתו חמש הרשעות", ציינה. פרקליטו: "הוא אמר שהוא לא מכיר את אותם אנשים"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של החשוד בסחיטת שחקני מכבי תל אביב המעורבים בפרשת הכדורגלנים והקטינות. כמו כן, התיר בית המשפט לפרסם את שמו של החשוד, תומר משעלי בן ה-37 מרמת גן. השופטת זהר סגל דיבון ציינה בהחלטתה כי "מדובר בחשוד בעל עבר פלילי, שלחובתו חמש הרשעות קודמות".

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של משעלי בשישה ימים. "נודע לנו על החשד לסחיטה לפני כשבוע וחצי", אמר נציג המשטרה בדיון. "אתמול החשוד עוכב ובתום החקירה הוחלט לעצור אותו ולהביאו להארכת מעצר".

פרקליטו של משעלי, עו"ד אסף טל, טען כי לא הטיחו בו ראיות בחקירה, אך נציג המשטרה השיב כי "החשוד שיתף פעולה ומסר גרסה בחקירה והיא עומדת בניגוד גמור לחומר הראיות". הסנגור ביקש לשחרר אותו לקראת לידתו הצפויה של בת זוגו ביום שישי. לדבריו, משעלי אמר לו: "ידי לא במעל. אני לא מכיר את אותם אנשים. יש טעות". כשהחשוד ביקש לדבר מול השופטת, אמר לו הסנגור: "שתוק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד, תומר משעלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במרכז הפרשה עומד החשד שהכדורגלנים קיימו יחסי מין עם נערות מתחת לגיל 16. שתי הנערות זומנו למסור מחר עדות, שבמסגרתה ייערך ביניהן עימות, לאחר שעלו פערים בגרסאות שנתנו בחקירות הקודמות.

במקביל לחקירת עבירות המין, היחידה המרכזית ניהלה חקירה סמויה, שהפכה היום לגלויה, ובמרכזה ניסיון הסחיטה של השחקנים על ידי אלמונים. מהחקירה עלה כי בני משפחתו של הכדורגלן קיבלו שיחות מגורם אנונימי שהציע למסור במשטרה עדות שתוביל לסגירת התיק בתמורה למאות אלפי שקלים. על פי החשד, האדם הציג את עצמו מטעם משפחתה של אחת מהנערות, ודרש את התשלום בתמורה לכך שתודה ששיקרה ביחס לגילה. זהותו של אותו אדם, תומר משעלי, נחשפה היום.

טענותיהן של הנערות נחשפו חלקית ב"חדשות 13": "השחקנים לחצו שנשחק משחק וקשרו לתוכו שתיית אלכוהול בשוטים... הם נתנו לנו לשתות שוב ושוב... הם מזגו לנו... הייתי בחוסר שליטה וערפול בגלל האלכוהול שהשקו אותנו", אמרה אחת מהנערות. עם זאת, השחקנים מכחישים את הטענה בתוקף, וממשיכים לטעון כי לא היה אלכוהול בדירה, ושהנערות לא הושקו על ידיהם.

עוד בוואלה!

פרשת הכדורגלנים והקטינות: נעצר חשוד בסחיטת השחקנים

לכתבה המלאה
מתחם האימונים של מכבי תל אביב, קרית שלום. ראובן קסטרו
סחיטה לצד פרשת עבירות המין. מתחם האימונים של מכבי ת"א/ראובן קסטרו

ביום ראשון, בית משפט השלום בראשון לציון דחה את הבקשה לפרסם את שמותיהם של השחקנים. לפי גורמים המעורים בפרטים, שופטת השלום בראשון לציון, זהר סגל דיבון, ציינה בהחלטתה כי לאחר עיון בתיק החקירה נראה שהראיות דלות ולכן אין זה מצדיק ששמם יפורסם.

גורם המקורב לחקירה אמר כי התיק יגיע בסופו של דבר להכרעת הפרקליטות, ושם ככל הנראה יתקשו למצוא תשתית ראייתית נגד השניים. ההערכה הרווחת היא שהתיק ייסגר מחוסר ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully