וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי חברת חשמל מאזורים מוגבלים באשדוד הונחו לא להגיע לעבודה: "אפליה"

27.6.2020 / 23:09

תושבי רובעים ג', ז' ו-ח' בעיר, שהוגדרו כאזורים מוגבלים בשל העלייה בתחלואת הקורונה, התבקשו לא להגיע לעבודתם בחברה. מ"מ ראש העיר תקף: "לא יעלה על הדעת שבחסות הממשלה תהיה האפשרות לקטלג". חברת החשמל: "פועלים על פי הנחיות מחמירות"

בווידאו: הודעת ראש הממשלטה על הטלת סגר על שכונות בטבריה ובאלעד/צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

(בווידאו: סגר הוטל על שכונות בטבריה ובאלעד בעקבות העלייה בתחלואה)

עובדי חברת חשמל המתגוררים ברובעים ג', ז' ו-ח' באשדוד, שהוגדרו אזורים מוגבלים בשל שיעור התחלואה בקורונה, קיבלו אתמול (שישי) הנחיה לא להגיע לעבודתם. על פי המגבלות, באזורים אלו נסגרו מוסדות חינוך ונאסרה התקהלות מעל עשרה אנשים, אך לא נאסרה יציאה לעבודה.

"התקשרו אלינו ביום שישי וביקשו מהעובדים שלא להגיע לעבודה ביום ראשון בגלל המיקום הגיאוגרפי בו אנחנו גרים", סיפר גורם המעורה בפרטים. "את ההוראה הקבלנים קיבלו מהנהלת חברת החשמל".

פעולות אכיפה ברקע הגבלות הקורונה באשדוד 26 ביוני 2020. ראובן קסטרו
פעולות אכיפה ברקע הגבלות הקורונה באשדוד/ראובן קסטרו

ממלא מקום ראש העיר, אבי אמסלם מתנועת ש"ס, תקף בחריפות את חברת החשמל. "הזדעזעתי לשמוע מפניה שהגיעה אליי בצאת השבת על הוראה שניתנה לחברות קבלניות לא להביא למתחם התחנה באשדוד עובדים מרובעים ג', ז' וח'", כתב אמסלם בחשבון הפייסבוק שלו. "זוהי החלטה בררנית ולא יעלה על הדעת שבחסות הממשלה תהיה האפשרות לקטלג ולפגוע בתעבורתם של עובדים מצוינים מאותם הרובעים".

חברת חשמל מסרה בתגובה כי "חברת החשמל פועלת על פי הנחיות מחמירות לשמירה על בריאות הציבור, עובדי החברה ועובדי קבלן כאחד. לא יעלה על הדעת שעובדים משכונות אשר המדינה קבעה כי מהוות מוקד להדבקה, ייכנסו לעבוד במתחמים המוגדרים כקריטיים לאספקת החשמל למשק. עם כל הרצון וההבנה, במקרה זה אנו דוחים מכל וכל את הטענות ומצפים משליחי ציבור לסייע ולתמוך בהתנהלות אחראית. חברת החשמל נוקטת מדיניות אחראית כספק שירות חיוני ומחויבת להמשיך ולפעול כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully