וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות מפגינים מול מעונו של נתניהו, בכיר בחיל האוויר לשעבר נעצר

26.6.2020 / 19:23

המשטרה עצרה את תא"ל (במיל') אמיר השכל, שכיהן כראש להק כוח האדם לשעבר, לאחר שלטענתה הפר את הסדר מול מעונו של ראש הממשלה. מאות משתתפי המחאה חסמו את רחוב עזה הסמוך, ושישה מהם נעצרו. אחד המפגינים: "המשטרה פעלה באופן פוליטי"

צילום: מחאת הכסאות

המשטרה עצרה היום (שישי) את בכיר חיל האוויר לשעבר, תא"ל (במיל') אמיר השכל, בהפגנה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מול מעונו בירושלים. בעקבות ההפגנה, בה משתתפים מאות בני אדם, הרחוב הסמוך נחסם לתנועה.

ההפגנה מתקיימת כחלק ממחאת "הדגלים השחורים", נגד כהונתו של נתניהו כראש ממשלה והשחיתות השלטונית. בנוסף להשכל, עוד שישה חשודים נעצרו על ידי המשטרה, לאחר שלטענתה הפרו את הסדר הציבורי וביצעו עבירות נוספות.

הפגנה מול מעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. מחאת הכסאות, צילום מסך
ההפגנה מול מעון ראש הממשלה בירושלים, היום/צילום מסך, מחאת הכסאות

עו"ד גונן בן יצחק, שהשתתף במחאה, האשים את המשטרה כי היא "פעלה באופן פוליטי".

לדבריו, "חשבו שלעצור את אמיר לפני שהתחילה ההפגנה יעצור אותה, והתברר שזו הייתה התנהלות ממש לא חכמה. האנשים שחסמו פה היום כבישים, הם לא האנשים שאתה בדרך כלל רואה עושים דברים כאלה. הם חיפשו מובילי הפגנה לעצור אותם".

המשטרה מסרה כי "מול מעון ראש הממשלה מתקיימת מחאה בהשתתפות מאות, רחוב עזה נחסם לתנועה. חשוד שהפר את הסדר במקום עוכב לתחנה. שוטרים פועלים במקום. מומלץ לציבור הנהגים להימנע מהגעה לאזור בשלב זה ולבחור בדרכים אחרות".

השכל, ראש להק כוח האדם לשעבר, פיקד במהלך שירותו הצבאי על כמה הטייסות, וכן על בסיסי חיל האוויר לוד ושדה דב. החל משנת 2016, הוא נוהג להגיע להפגנות שקוראת להתפטרותו של נתניהו.

(עדכון ראשון: 19:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully