וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים מתקדמים להסדר טיעון עם דורס הילד איתי מרגי ביום כיפור

22.6.2020 / 20:20

ההסדר בין סנגוריו של אמיר אבו לבן לבין הפרקליטות יכלול הודאה בעבירות העיקריות המיוחסות לו בכתב האישום, לרבות המתה בקלות דעת, אך לא יכלול הסכמה לעניין העונש. אבו לבן דרס את מרגי בן ה-8 ביום כיפור האחרון, בעת שהגיע לתל אביב כדי למכור סמים

עריכה: אסף דרורי

מגעים מתקדמים להסדר טיעון עם אמיר אבו לבן, שנאשם בדריסת איתי מרגי בן השמונה ביום כיפור האחרון. ההסדר בין סנגוריו של אבו לבן לבין הפרקליטות עשוי להיחתם כבר מחר (שלישי). כרגע מסתמן כי אבו לבן יודה בעבירות העיקריות שמיוחסות לו בכתב האישום, לרבות המתה בקלות דעת. ההסכם לא צפוי לכלול הסכמה לעניין העונש.

כתב האישום נגד אבו לבן, שמיוצג על ידי עורכי הדין ליאור שטלצר וסתיו כהן מטעם הסנגוריה הציבורית, הוגש בינואר האחרון. על פי כתב האישום, בצהרי יום הכיפורים הגיע אבו לבן ברכבו לגוש דן כדי למכור סמים מסוגים שונים. לאחר שמכר ללקוחות בפתח תקווה, רמת גן ותל אביב, והיה בדרכו ללקוח נוסף, נסע בצומת דרך נמיר וז'בוטינסקי, בו נסע גם מרגי על אופניו.

משפטו של אמיר אבו לאבן הנאשם בדריסתו למוות של הילד איתי מרגי, בית משפט מחוזי תל אביב, 20 בינואר 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
אבו לבן בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ינואר/אתר רשמי, אתר רשמי
הילד איתי מרגי שמת בתאונת דרכים ביום כיפור. 10 באוקטובר 2019. באדיבות המשפחה
איתי מרגי/באדיבות המשפחה

אבו לבן נסע במהירות גבוהה ופגע במרגי בעוצמה. מיד לאחר התאונה, תוך שמרגי מוטל מדמם על הכביש, הסתיר אבו לבן בשיחים הסמוכים לכביש את הסמים שהחזיק ברכבו, בכדי להעלימם מהשוטרים שיגיעו לזירה. כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רביד שיפמן מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי) ייחד לאבו לבן עבירות של המתה בקלות דעת, שיבוש מהלכי משפט, קשירת קשר לפשע, סחר בסם מסוכן והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית. רובן, כאמור, צפויות להישאר גם במסגרת ההסדר.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully