וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפשע שנאה: כתובות רוססו וצמיגים נוקבו בכפר ביתילו בשומרון

22.6.2020 / 18:48

בין הכתובות שרוססו הלילה בכפר צפונית לרמאללה היו "די לזרוק אבנים" וכן מגני דוד. בנוסף, צמיגים של כמה כלי רכב נוקבו. כוחות משטרה נכנסו למקום ופתחו בחקירה. לפני כשבועיים אירעו שני אירועים דומים בכפר זיתא שליד אריאל ובא-סאוויה שבאזור שכם

צילום: מצלמת אבטחה של תושב א-סאוויה

צמיגים נוקבו הלילה (שני) בכפר הפלסטיני ביתילו בשומרון. בנוסף, כתובות נאצה רוססו על רכבים ובתים, בהן "די לזרוק אבנים" וכן מגני דוד.

בתחילה, דווח המקרה על ידי ארגון "יש דין", עד שהגיע למשטרה, ממנה נמסר כי התקבל דיווח על נזק לכמה כלי רכב פלסטינים ועל ריסוס כתובות גרפיטי על קיר של בית בכפר. בעקבות כך , נכנסו כוחות משטרה לכפר וחקירה נפתחה.

תג מחיר בכפר ביתילו בשומרון - 22/6/2020. קרדיט: מועצת ביתילו, אתר רשמי
הכתובות שרוססו בכפר ביתילו בשומרון, היום/אתר רשמי, קרדיט: מועצת ביתילו
תג מחיר בכפר ביתילו בשומרון - 22/6/2020. קרדיט: מועצת ביתילו, אתר רשמי
צמיגים שנוקבו בכפר ביתילו בשומרון, היום/אתר רשמי, קרדיט: מועצת ביתילו

ארגון תג מאיר, הנאבק בפשעי שנאה, הגיב לאירוע: "פעולת הטרור היהודי בכפר ביתילו, בהמשך לפעולות טרור נוספות בכפר זיתא וסאוויא, היא מעשה נפשע. אותו הכפר הותקף על ידי פעילי טרור יהודי בשנת 2015 אחרי הרצח הנורא של משפחת דוואבשה. יש לעצור ומיד את פעולות הטרור היהודי המסכן חיי פלסטינים ויהודים גם יחד".

לפני כשבועיים רוססו כתובות "עם ישראל חי" בכפר זיתא, הסמוך לאריאל, נוסף על ניקוב צמיגים ושריפת רכב. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. באותו שבוע, נוקבו גם 12 צמיגים של כלי רכב בכפר א-סאוויה שבאזור שכם. תחקירן "יש דין" דיווח כי על אחד מבתי התושבים נכתב "עם ישראל חי" לצד מגן דוד.

(עדכון ראשון: 16:57)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully