וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפשע שנאה: צמיגי רכבים נוקבו וכתובות רוססו בכפר בשומרון

צמיגיהם של עשרה כלי רכב נוקבו בכפר יאסוף הסמוך לאריאל ועל הקירות רוססו מגני דוד והכתובת: "על יהודה ושומרון תהיה מלחמה". בחודש האחרון, חקלאים טענו כי חלקותיהם הושחתו. ברבנים לזכויות אדם אמרו כי מדובר ב"נקמנות לשמה ובריונות"

צילום: דוד כהן, פלאש 90

(בווידיאו: חשד לפשע שנאה בגוש חלב שבגליל העליון, החודש)

פשע שנאה בוצע על פי החשד הלילה (רביעי) בכפר יאסוף, באזור אריאל שבשומרון. צמיגיהם של עשרה כלי רכב בכפר נוקבו, ועל הקירות רוססו מגני דוד והכתובת: "על יהודה ושומרון תהיה מלחמה".

לאחר שבמשטרה התקבל הדיווח על גרימת הנזק לכלי הרכב וריסוס הכתובות, כוחותיה הוזעקו כדי להיכנס לכפר בסיוע כוחות צה"ל. האירוע מצטרף לדיווחים מהחודש האחרון של חקלאים מהאזור, שטוענים כי חלקות שלהם הושחתו.

חשד לפשע שנאה בכפר יאסוף 26 בפברואר 2020. -, אתר רשמי
הכתובות שרוססו בכפר יאסוף, היום/אתר רשמי, -
חשד לפשע שנאה בכפר יאסוף 26 בפברואר 2020. -, אתר רשמי
צמיגים שנוקבו בכפר יאסוף, היום/אתר רשמי, -

מנכ"ל רבנים למען זכויות אדם, אבי דבוש, אמר כי "פעולת ה'תג מחיר' הלילה בכפר יאסוף מגיעה שבועיים לאחר שפעילי רבנים לזכויות אדם הגיעו למקום כדי לטעת עצי זית עם חקלאי הכפר. מדובר בנקמנות לשמה ובבריונות שכולי תקווה כי מערכות הצבא והמשטרה יפעלו למצות עמם את הדין במהרה ובחומרה".

עוד בוואלה!

"תקרית השופל": הנהג ניסה להרים את גופת המחבל וחצה בטעות את הגבול

לכתבה המלאה

דבוש הוסיף כי "זו פגיעה חמורה בערכים היהודים והדמוקרטיים שלנו. נוסיף לעמוד לצד זכויות האדם של חקלאי הגדה המערבית ותושבי הכפרים העומדים מול התעמרות בלתי פוסקת מצד פורעים משיחיים, ולא מקבלים הגנה מספקת מהצבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully