וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום יוגש נגד תושב חיפה בן 21 בחשד לאונס ילדה בביתה

22.6.2020 / 12:43

בהצהרת התובע בבית משפט השלום בחיפה, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של הצעיר החשוד באונס ובניסיון רצח של בת העשר בשלושה ימים, שלאחריהם יוגש כתב האישום. לטענתו הוא זוכר את הכניסה לביתה, אך מאותו הרגע אינו זוכר את האירוע עצמו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניר חן

המשטרה ביקשה היום (שני) להאריך את מעצרו של תושב חיפה בן 21 החשוד באונס ילדה בת עשר בביתה בעיר בשלושה ימים - אז יוגש נגדו כתב אישום. זאת, במסגרת הגשת הצהרת התובע בבית משפט השלום בחיפה. הצעיר חשוד גם בסעיף של ניסיון רצח לאחר שעל פי החשד ביצע את מעשיו תוך שימוש בנשק, ובאותו הזמן מתנהל נגדו תיק נוסף בגין סדרת התפרצויות לבתים.

זו היא הפעם הרביעית בה התבקש בית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד, שעל שמו טרם הוסר צו איסור הפרסום. הוא הודה שנכנס לביתה של הילדה באותו ערב, אולם מכחיש שאנס אותה וטוען שהיה ב"מעין בלקאאוט" וכי אינו זוכר דבר. ההערכות בנוגע לכשירותו הנפשית לעמוד לדין טרם התקבלו.

הארכת מעצר לחשוד באונס קטינה בשכונת נווה שאנן בחיפה בבית משפט השלום, חיפה 22 ביוני 2020. יואב איתיאל, אתר רשמי
"מעין בלקאאוט". החשוד בבית המשפט, היום/אתר רשמי, יואב איתיאל

הצעיר נעצר לאחר שעל פי החשד נכנס לביתה של הילדה לפני כשבועיים ותקף אותה. הילדה הועברה לבדיקת גורמי רפואה במרכז הרפואי בעיר ולגביית עדות על ידי חוקרת ילדים. לאחר איסוף ממצאים בזירה וחומרי תיעוד, סריקות וגביית עדויות, הצליחו החוקרים להגיע לצעיר החשוד במעשה.

החשוד מתגורר בשכונה הסמוכה למקום האירוע, ומוכר למשטרה מתחום הפלילים, אם כי מעבירות רכוש ולא מעבירות מין. מהחקירה הראשונית עלה כי ככל הנראה אין היכרות מוקדמת בינו לבין הילדה או המשפחה.

עוד בוואלה

הוריו של החשוד באונס הילדה בחיפה: "משתתפים בכאב הנפגעת"

לכתבה המלאה
אונס חיפה. צילום, צילום מסך
העבירות בהן חשוד הצעיר/צילום מסך, צילום

הוריו של החשוד הביעו בשבוע שעבר צער בפני משפחת הקורבן. "משתתפים מעומק ליבנו בכאב של הנפגעת ומשפחתה", אמרו ההורים. "אינינו מאמינים באלימות ואנו מגנים כל היבט שלה וברוח זו חינכנו את ילדינו. אנו המומים מהחשד המיוחס לבננו וכשם כל מי שמכיר אותו ונגע בו אנו משוכנעים שלא היה מודע למעשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully